چگونه بانک سهام مسیر شغلی آلن موسیگوا را تغییر داد؟


آلن موسیگوا، 32 ساله ساکن روستای گیتا-نابوتاکا در شورای شهر نانگابو، منطقه واکیسو، پس از از دست دادن حامی مالی خود و روی آوردن به موتور سیکلت برای کسب درآمد، سرمایه گذاری کارآفرینی خود را آغاز کرد. پس از یک تصادف، او در نهایت در یک پرورش دهنده که از جوجه ها مراقبت می کرد، کار کرد و همین امر باعث شد او یک تجارت بریکت راه اندازی کند. او از پسماندهای زغال چوب به مواد گیاهی و سازگار با محیط زیست روی آورد و بر حفاظت از محیط زیست تمرکز کرد.

آموزش سواد مالی در Equity Bank منجر به قرار گرفتن جوانان در معرض محصولات وام ارائه شده توسط Equity Bank و Mastercard شد. با کمک اعضای گروه و یک افسر وام حمایتی، موسیگوا درخواست وامی به مبلغ 3000000 UGX کرد که به او امکان سرمایه‌گذاری در خشک‌کن خورشیدی و خرید مواد خام بیشتری را داد و ظرفیت تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد. کسب و کار از 200 بریکت در هر دو هفته به 1000 بریکت در روز افزایش یافت.

موفقیت سرمایه گذاری اولیه او با وام دوم 3،000،000 UGX، امکان توسعه بیشتر را فراهم کرد، که به او اجازه داد تا یک ساختار تجاری راه اندازی کند، تولید را افزایش دهد و خانه ای برای خانواده خود بسازد. وام های بعدی امکان تنوع بخشیدن به خط تولید آن از جمله تولید صفحات کم مصرف را فراهم کرد. او با خرید موتوری برای سه چرخه برای تحویل محصولات، در حمل و نقل سرمایه گذاری کرد.

با رونق گرفتن کسب و کار او، فرصت های شغلی افزایش یافت و برای چهار جوان و سه کارگر معمولی شغل دائمی ایجاد کرد. از طریق مدیریت هوشمند و سخت کوشی، سرمایه Mwesigwa از طریق سرمایه گذاری در ماشین آلات ضروری مانند ماشین های سنگ زنی، ماشین های جوش و تجهیزات بریکت سازی از 2,000,000 UGX به 25,000,000 UGX افزایش یافته است.

Mwesigwa همچنان از Equity Bank بخاطر مداخله به موقع آنها در رفع نیازهای سرمایه خود سپاسگزار است، علیرغم اینکه ‌ در آینده، تلاش او برای خودکارسازی کسب و کار.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید