استانبیک اوگاندا در حال راه اندازی طرح های نوآورانه برای افزایش دسترسی به منابع مالی برای SME ها است


Stanbic Uganda Holdings Limited (SUHL) از یک جفت طرح تحول آفرین پرده برداری کرده است که قرار است دسترسی به امور مالی کسب و کار و توسعه اقتصادی در بخش SME پر جنب و جوش اوگاندا را متحول کند.

راه اندازی بزرگ برنامه شتاب دهنده Stanbic (SAP) و برنامه توسعه تامین کننده (SDP) آغازگر دوره جدیدی از حمایت از مشاغل محلی است که با اجرای هوشمندانه Stanbic Business Incubator Limited (SBIL)، یک زیرمجموعه با دقت ساخته شده از SUHL تقویت شده است. چارچوب.

این برنامه ها با تزریق سالانه 2 میلیارد شیون به انکوباتور، گواهی متهورانه بر تعهد تزلزل ناپذیر SBIL برای پرورش استعدادهای کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور است.

فرانسیس کاروهانگا، مدیر اجرایی SUHL، اهمیت دوران ساز این ابتکارات را برجسته کرد و آنها را به عنوان کانال های مهمی برای تجهیز شرکت های کوچک و متوسط ​​به مهارت ها، دانش و منابع لازم برای نه تنها بقا بلکه رشد در محیط سخت تجاری امروزی توصیف کرد.

ما هر سال حدود 2 میلیارد شیربای سوریه در انکوباتور سرمایه گذاری می کنیم. این برنامه ها نقطه عطفی در تعهد SBIL به توانمندسازی کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور هستند. این ابتکارات با هدف تجهیز شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به مهارت‌ها، دانش و منابع لازم برای موفقیت در محیط تجاری رقابتی امروزی، تجهیز می‌شود.»

در یک اتحاد استراتژیک در مقیاس بی‌سابقه، SBIL با مجموعه‌ای برجسته از غول‌های صنعت از جمله MTN اوگاندا، اتاق معادن و نفت اوگاندا، دفتر خدمات ثبت نام اوگاندا (URSB)، صندوق امنیت اجتماعی ملی (NSSF)، دویچه شریک شده است. Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ)، اداره نفت اوگاندا و بسیاری از سازمان های برجسته دیگر.

هدف این ائتلاف گسترده از ذینفعان تشکیل یک باتلاق غیرقابل نفوذ از حمایت است که آماده است تا شرکت های کوچک و متوسط ​​ثبت شده را به سطوح بی سابقه ای از رشد و تأثیر اجتماعی سوق دهد.

جاستینا زیرابو، نماینده MTN Business، تعهد تزلزل ناپذیر MTN را برای مشارکت با Stanbic Incubator بیان کرد، که به کسب و کارهای هدف امکان می دهد هویت دیجیتالی ایجاد کنند و حضور برند خود را به صورت آنلاین تقویت کنند، در نتیجه از قدرت دگرگون کننده فناوری برای تسریع رشد استفاده می کنند.

تونی اتو، مدیر اجرایی در راس SBIL، موفقیت خیره کننده این سازمان در تأثیر مثبت بر بیش از 3000 کسب و کار در تنها سه سال را به اتحادهای استراتژیک خود نسبت داد که با پشتکار ایجاد کرده است.

اتو جاه طلبی جسورانه SBIL را برای دستیابی به نرخ پشتیبانی خیره کننده 99% برای همه کارآفرینانی که سعی در حرکت در پیچ و خم تامین مالی دارند، تشریح کرد.

برنامه شتابدهنده Stanbic چراغ امیدی برای SMEهای نوظهور است که یک برنامه آموزشی با دقت طراحی شده برای هدایت آنها در پیچ و خم گیج کننده رشد و آمادگی سرمایه گذاری ارائه می دهد.

این برنامه از طریق انتقال دانش و آموزش ارزشمند، به دنبال افزایش چشم‌انداز رشد کسب‌وکارهای مشارکت‌کننده، با تمرکز ویژه بر تقویت هوش سرمایه، تقویت تاب‌آوری آن‌ها در برابر ناملایمات و تسریع در ایجاد فرصت‌های شغلی سودآور است.

علاوه بر این، این برنامه به دنبال ایجاد محیطی توانمند برای سرمایه گذاران بالقوه است و از این طریق اکوسیستمی را برای رشد اقتصادی پایدار پرورش می دهد.

در همین حال، برنامه توسعه تامین کننده، که به طور پیچیده با بخش انرژی رو به رشد اوگاندا در هم تنیده شده است، با هدف ابهام زدایی از پیچ و خم فرصت های موجود در آن، به شرکت های کوچک و متوسط ​​برای ایفای نقش فعال در گسترش بی امان این بخش قدرت می دهد.

از طریق ارائه منابع اختصاصی و راهنمایی، این برنامه به دنبال توانمندسازی SME ها برای بهره مندی از فرصت های رو به رشد است، و در نتیجه سهم قابل توجهی در مسیر کلی توسعه اقتصادی اوگاندا دارد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید