رند پل از موضع جانسون در مورد اصلاحیه FISA انتقاد می کند


رند پلرند پل

سناتور رند پال از مایک جانسون رئیس مجلس به دلیل رای مهم او علیه اصلاحیه پیشنهادی قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) انتقاد کرد که ضمانت هایی را برای دولت برای نظارت بر شهروندان آمریکایی فراهم می کرد. تلاش دوحزبی که توسط محافظه‌کاران و مترقی‌ها حمایت می‌شد، با هدف اصلاح مجوز مجدد FISA انجام شد. پل رای نهایی جانسون را به همراه دموکرات ها محکوم کرد و پایبندی او به اصول جمهوری خواهان را زیر سوال برد. پل، که به خاطر ایدئولوژی آزادیخواهانه-محافظه کار خود شهرت دارد، بر اهمیت مفاد حکم در حفاظت از آزادی های مدنی تأکید کرد.

رند پل از مایک جانسون انتقاد می کند

علیرغم تایید رئیس جمهور سابق ترامپ، تصمیم جانسون خشم جناح های محافظه کار در کنگره را برانگیخت و به درخواست ها از او برای نشان دادن تعهد بیشتر به ارزش های جمهوری خواه منجر شد. پل از جانسون خواست تا اقتدار خود را اثبات کند و خود را از دیگر دموکرات هایش متمایز کند. پس از رای گیری، حامیان سرسخت اصلاحیه FISA، مانند نماینده مت گیتز، تمایل خود را برای مبارزه علیه کسانی که در مناطق خود مخالف آن بودند، ابراز کردند.

پس از شکست این اصلاحیه، مخالفان لایحه را به تعویق انداختند و اعتراض خود را به بسته گسترده‌تر FISA نشان دادند. نماینده چیپ روی از رای دهندگان خواست تا قانونگذاران را تحت فشار قرار دهند تا مفاد حکم را در بحث های قانونی آینده در اولویت قرار دهند. تغییر موضع جانسون در مورد اختیارات نظارتی بخش 702 FISA، از انتقاد قبلی تا حمایت اخیر، در میان نگرانی‌ها در مورد تجاوز دولت و آزادی‌های مدنی مورد بررسی قرار گرفته است.

این رای بحث برانگیز اختلافات درون حزب جمهوری خواه را برجسته کرد و تعهد این حزب به حمایت از حقوق اساسی در میان الزامات امنیت ملی را زیر سوال برد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید