اپراتورهای تورهای فرامرزی کلید بهبود بخش گردشگری هستند


اپراتورهای تورهای فرامرزی در حصول اطمینان از بهبود کامل بخش گردشگری جامعه آفریقای شرقی (EAC) از اثرات رویدادهای مختلف جهانی در چند سال گذشته، نقش کلیدی ایفا کرده اند و این منطقه را به عنوان یک مقصد یک مرحله ای بازاریابی می کنند.

اپراتورهای تورهای فرامرزی با ارائه محصولات متنوع در کشورهای همکار به گردشگران، نقش اساسی در حفظ گردشگران در منطقه ایفا می کنند و این امر کاتالیزوری برای بهبود و احیای گردشگری در منطقه بوده است.

با توجه به اینکه اپراتورهای فرامرزی کانال اوقات فراغت هستند، به راحتی می توان دریافت که آنها برای صنعت سفر و گردشگری در یک منطقه خاص حیاتی هستند. آنها با گزینه های متعدد – از جمله سفرهای خودران و سافاری با راهنما – گردشگران را جذب می کنند که به طور طبیعی طرف مصرف کننده سفر و گردشگری را تقویت می کند. اما علاوه بر این، اشتغال درازمدت بیشتری را برای افراد در صنعت سفر و گردشگری در منطقه فراهم می کند، زیرا مصرف کنندگان بیشتر طبیعتا نیاز به آژانس های مسافرتی بیشتر را در پی خواهد داشت.

اپراتورهای تور که از ویزای توریستی واحد EAC استفاده کرده اند، به تنوع گردشگری فراتر از تعطیلات سافاری سنتی 4×4 کمک کرده اند – به طور مشترک منطقه را به عنوان کشورهای عضو به دنبال ارتقای منطقه EAC به عنوان یک مقصد گردشگری واحد تبلیغ می کنند.

در جریان سومین نمایشگاه گردشگری منطقه ای EAC (EARTE’23) و نمایشگاه سفر جادویی کنیا در نایروبی، کنیا اواخر سال گذشته با حضور وزرای منطقه ای مسئول امور EAC و گردشگری و مدیریت حیات وحش و همچنین مدیران صنعت.

دکتر آلفرد موتوآ، دبیر کابینه گردشگری و حیات وحش کنیا، که مهمان اصلی آن نیز بود، گفت که این نمایشگاه بیش از 100 خریدار و 300 غرفه‌دار از جمله مجریان تور را جذب کرد و به منطقه فرصتی داد تا مشترکاً منابع منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارد.

موضوع امسال “گردشگری برای رشد سبز” تعهد ما به گردشگری پایدار را برجسته می کند. کنیا قصد دارد ابتکاراتی مانند وسایل نقلیه الکتریکی در پارک ها و طرح های رتبه بندی زیست محیطی را در تلاش ما برای توسعه گردشگری و برنامه رشد سبز خود معرفی کند.

دکتر موتوآ افزود که دولت کنیا بر بهبود زیرساخت ها، امنیت، انگیزه ها و کمپین های بازاریابی برای حفظ رشد گردشگری تمرکز دارد.

دکتر موتوآ گفت: “به عنوان بخشی از برنامه پنج ساله خود، ما 5.5 میلیون گردشگر بین المللی و سهم سالانه 6.3 میلیارد دلار تا سال 2028 را هدف قرار داده ایم.”

Hon Rebecca Kadaga، اولین معاون نخست وزیر و وزیر امور EAC اوگاندا، در طول ارائه توضیح داد که برای منطقه بسیار مهم است که از منابع طبیعی خود مانند دریاچه ویکتوریا و همچنین فرصت های فرامرزی که گردشگران بیشتری را ارائه می دهد، استفاده کند.

“پیگیری سریع ویزای توریستی واحد EAC برای بازاریابی منطقه به عنوان یک مرکز سرمایه گذاری گردشگری یک مرحله ای ضروری است. من همچنین از کشورهای شریک می‌خواهم که توسعه پروتکل EAC در مورد گردشگری و حیات وحش را سرعت بخشند.»

معاون دبیر کل EAC مسئول امور گمرک، تجارت و پول، Annette Ssemuvemba، طی سخنانی در مراسم راه اندازی، گفت که گردشگری منطقه پس از بهبودی از تأثیرات همه گیر بهبود یافته است.

«از آنجایی که ما بازارهای مسافرتی خود را متنوع می کنیم، افزایش دامنه محصولات مسافرتی ما اجتناب ناپذیر است. در حالی که ما از نظر گردشگری ساحلی و سافاری کاملاً رقابتی هستیم، از همه کشورهای شریک EAC می خواهیم که محصولات گردشگری خود را متنوع کنند.”

Ssemuvemba گفت که EAC با کشورهای شریک برای توسعه محصولات دیگری مانند گردشگری فرهنگی، گردشگری ورزشی، اکوتوریسم کشاورزی و گردشگری گلف کار می کند.

با ادامه روند بهبود صنعت گردشگری، انتظار می‌رود تا سال 2025 تعداد گردشگران به بلوک جامعه آفریقای شرقی (EAC) به رکورد 14.5 میلیون نفر افزایش یابد.

این تعداد بازدیدکنندگان خارجی از منطقه را که در سال 2019 قبل از شیوع کووید-19 به 7.2 میلیون نفر رسیده بود، بیش از دو برابر خواهد کرد.

EAC بهبود سریع بخش گردشگری پس از رنج ناشی از همه‌گیری کووید-19 را به تنوع گردشگری بر اساس نحوه گذراندن تعطیلات توسط گردشگران نسبت می‌دهد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید