UPDF – نیروی هوایی با 16 افسر ارشد بازنشسته خداحافظی کرد


این به دنبال مراسم رسمی بازنشستگی آنها در 22 آوریل 2024 در ستاد وزارت دفاع و امور کهنه سربازان، امبویا انجام شد.

سپهبد چارلز اوکیدی، فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد که نیروی هوایی با افسرانی که با افتخار و فداکاری در مقام های مختلف به کشور خدمت کرده اند وداع می کند. ژنرال اوکیدی گفت: “این رویدادی است مملو از احساسات آمیخته، لحظه ای از تأمل، قدردانی و اندوهی که ما با افسران بازنشسته نیروی هوایی خود وداع می کنیم.”

ژنرال اوکیدی گفت: “در طول دوران حرفه ای خود، این افسران برجسته ارزش های اصلی نیروی هوایی را به نمایش گذاشتند و در هر کاری که انجام دادند عالی بودند.”

وی افزود: بازنشستگان در مواقع صلح و درگیری و با دقت در موقعیت‌های سخت، تعهد، شجاعت و فداکاری جان شخصی خود را برای منافع عمومی نشان داده‌اند.

سپهبد اوکیدی حمایت همسران از افسران را تصدیق کرد و از آنها خواست که حتی در دوران بازنشستگی نیز به همین منوال ادامه دهند.

ژنرال کریستوفر کاسایجا، فرمانده شاخه نیروی هوایی انتبه، بازنشستگی افتخاری را به افسران بازنشسته تبریک گفت.

وی خاطرنشان کرد: هر افسر بازنشسته حرفی برای گفتن دارد، مثبت یا منفی.

سرهنگ دوم دون نیوما، که نماینده افسران بازنشسته بود، از فرمانده نیروی هوایی و سایر فرماندهان برای راهنمایی و راهنمایی آنها در این مدت تشکر کرد.

او همچنین از خدمات خود در UPDF-AF که به عنوان یکی از بهترین ها در قاره توصیف می شود، قدردانی کرد.

در این مراسم حاضر بودند: مدیران، افسران ارشد و جوان مانند RDC Entebbe آقای Hakeem Kirigwa، رئیس LCIII Hon Jane Scholastika Naijemba Baguma، LC1 آقای فرد Senyonyo در میان دیگران.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید