نمایش بوبی واین در لندن مخالفان سیاسی اوگاندایی و همجنس گرایان را گرد هم می آورد


بوبی واین هفته گذشته پس از یک دهه ممنوعیت بازگشت پیروزمندانه به بریتانیا بازگشت و تماشاگران را با اجرای پرشور در لندن، جایی که چند مرد همجنسگرای اوگاندایی و حامیان آنها و همچنین مخالفان سیاسی جمع شده بودند، شگفت زده کرد.

نمایش شراب که به عنوان “بازگشت گلادیاتور” نامیده می شود، در هتل اینترکانتیننتال، پنینسولا رقص گرینویچ برگزار شد و بیش از هزار شرکت کننده، از جمله همسر بابی، باربی Itunga را به خود جلب کرد. با حمایت یک گروه زنده و هنرمندان مهمان نوبیان لی و جن مگا.

مگا دی یک موسیقی‌دان اوگاندایی است که در ایالات متحده به یک ناراضی سیاسی تبدیل شد، و همچنین کاکوئنزا روکیراباشایا، فعال سیاسی و نویسنده، که همجنس‌گرا نیز محسوب می‌شد.

یک فعال حقوق بشر و روزنامه نگار اوگاندا که در اوگاندا به دلیل حمایت از همجنس گرایی تحت تعقیب است، در این نمایش شرکت کرد.

وبلاگ نویسان سیاسی سوئدی Pen Pen و Kodja که از حامیان سرسخت پلتفرم ملی جوانان به رهبری بابی وین هستند، همراه با سایر وبلاگ نویسان از اروپا از کشورهای خود به لندن پرواز کردند.

در طول نمایش، بابی واین از اعضای حزب خود، از جمله عابد بوانیکا، که اصرار دارد بابی واین طرفدار همجنس‌بازی است، انتقاد کرد و قول داد رهبر را افشا کند.

بابی واین همچنین به ماتیاس، کمیسر پارلمانی تکفیر شده وی و رهبر سابق مخالفان، ماتیاس مپوگا، اشاره کرد و تاکید کرد که مبارزه فراتر از لباس رسمی است.

BWANIKA و Mpuuga علناً از Bobi Wine در میان اتهامات واین به فساد فاصله گرفته اند، در حالی که آنها او را به رهبری ضعیف و اداره پلت فرم وحدت ملی تحت تأثیر خانواده اش متهم می کنند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید