لیوینگستون موکاسا: املاک و مستغلات را نادیده نگیرید زیرا پول کافی برای سرمایه گذاری ندارید


در سال 2018، به دعوت وزارت دارایی اوگاندا، برای یک کنفرانس با رشد بالا در Munyonyo Speak Resort بودم. این یک جلسه معمولی نبود. مغزهای اقتصادی اوگاندا با همه بازیگران چندبخشی و شرکای توسعه که متخصصان برتر خود را فرستادند به نمایش گذاشته شد. می توانید به اطراف تماشاگران نگاه کنید و افراد زیادی را ببینید که می توانند بگویند اقتصاد اوگاندا چگونه اداره می شود.

به زودی نوبت به مدیر کشوری صندوق بین المللی پول رسید تا توضیح دهد که چگونه اوگاندا می تواند به رشد سریعتر و فراگیرتر دست یابد. اول، او چند مشاهدات داشت که مرا شگفت زده کرد. صندوق بین‌المللی پول یک مطالعه عمیق در مورد اینکه اوگاندایی‌ها در صورت داشتن درآمد قابل تصرف در کجا سرمایه‌گذاری می‌کنند، انجام داده است. تحقیقات نشان داده است که 70 درصد از کل منابع موجود صرف سرمایه گذاری فیزیکی در خانه ها و ساختمان های تجاری می شود. این بسیار بالاتر از میانگین جهانی 40 درصدی است.

در تجارت، ما می گوییم بازار نمی تواند اشتباه کند و اگر سعی کنید اشتباه بازار را ثابت کنید، فقط شما را ورشکست می کند.

می بینید، املاک و مستغلات ذخیره ارزش و پوششی در برابر تورم و بانکداران و نهادهای ناظر مزاحم است. بله، اگر چند میلیارد در بانک یا خزانه دارید، ممکن است اتفاقات عجیبی برایتان بیفتد. بنابراین، بیشتر مردم ترجیح می دهند از املاک و مستغلات برای ذخیره سازی استفاده کنند و گاهی اوقات ثروت خود را در آجر و ساروج پنهان کنند.

پس این برای شما چه معنایی دارد؟ اولاً، تا زمانی که جمعیت ما به سرعت در حال افزایش است و مردم ثروتی را ایجاد می کنند که نیاز به یافتن یک منبع ارزشمند دارد، به ویژه قیمت املاک و مسکن شاهد رشد خارق العاده ای خواهد بود و کسانی که در تقاطع درست این روند قرار دارند، قتل خواهند کرد. این همچنین یک دارایی نسلی است که بسیاری تلاش می کنند آن را برای فرزندان خود به جای بگذارند.

در بیشتر موارد، این نیست که شما توانایی خرید زمین را ندارید، بلکه این است که می خواهید آن را در مکان هایی بخرید که توانایی خرید آن را ندارید. این درسی برای آن روز است.
#FinsenseClassof2024withLivingstone Mukasa

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید