ONC از رهبران Busoga NRM می خواهد «جنگ برای موفقیت حزب در سال 2026 را متوقف کنید»


پیش از انتخابات عمومی آتی سال 2026، تیم بسیج در دفتر رئیس ملی NRM (ONC) به رهبری حاجی شفیق موانجه و معاون او جورج ویلیام کالاما، امروز دوباره با NRM ناحیه جینجا دیدار و گفتگو کردند. رهبران، روسای نهادهای امنیتی، بسیجیان احزاب در چارچوب آشتی ملی از احیای برابری با حزب حاکم حاج خدیجه نامیال اوزی حمایت کردند.

تیمی که دیروز روند آشتی را در ایگانگه آغاز کرد، امروز به فعالیت‌های مشابه در جینجا برای آماده‌سازی برای انتخابات عمومی 2026 ادامه داد.

این روند آشتی، که در اوایل ماه جاری از منطقه فرعی بوسوگا آغاز شد، با هدف متحد کردن رهبران حزب NRM، تشدید تلاش‌های بسیج مردمی، جلوگیری از اشتباهات انتخاباتی گذشته و یافتن راه‌حل‌های به موقع در آستانه انتخابات عمومی ۲۰۲۶ است.

در این دیدار، حاجی موانجه از رهبران خواست تا در همه سطوح با یکدیگر همکاری کنند و از درگیری های داخلی اجتناب کنند، که به گفته او به مخالفان فرصتی برای دستیابی به میدان داد، با این حال حزب NRM ظرفیت و منابع لازم را برای به دست آوردن همه زمینه ها، اما درگیری های داخلی دارد. منجر به کاهش حمایت احزاب شده است.

همچنین، حاج موانجه رهبران را موظف کرد تا حمایت خود را از رئیس جمهور موسوینی که قبلاً نامزدی وی تأیید شده است، بسیج کنند، و خاطرنشان کرد که حزب NRM قبلاً نامزد خود (موسوینی) را انتخاب کرده است، بنابراین باید تمرکز آنها باقی بماند.

خوب، از سوی دیگر، رهبران تیم ONC را موظف کردند تا پیام قدردانی را به رئیس جمهور موسوینی برای توانمندسازی اقتصادی جوانان، زنان، معلولان، سالمندان، بهبود بهداشت و آموزش در منطقه جینجا و شهر جینجا ارائه کنند. وضعیت.

«منطقه جینجا یکی از خوش شانس‌ها در کشور بود که بچه‌ای به نام «TOWN» داشت، بنابراین اکنون یک شهر جداگانه داریم. در نتیجه، مقر شهرستان به کاگوما در روستایی جینجا نقل مکان کرد، و بدین وسیله دفتر مرکزی شهرستان را که در حال ساخت است ایمن کرد و ما دفتر شهرستان NRM را که اجاره آن توسط رئیس جمهور پرداخت می شود، ایمن کردیم. ما می‌خواهیم قدردانی صمیمانه خود را از رئیس حزب ملی خود به خاطر این تلاش‌ها ابراز کنیم.

او افزود: «ما می‌خواهیم صمیمانه تشکر و قدردانی خود را از رئیس حزب ملی برای فرآیند ثبت نام موفق NRM که در آن به تعداد خیره‌کننده‌ای دست یافتیم، تکرار کنیم.

بدون اطمینان از اشتغال و اقامت در محل / دفتر از قطعه 21 LUBAS RD زیرا رئیس حزب ملی در جریان دعوا بر سر فروش پیشنهادی به نگرانی های آنها رسیدگی نکرد. رهبران از خواجت نامیل خواستند تا موضوع را مستقیماً برای بررسی و حل و فصل فوری به رئیس جمهور ارائه کند.

رهبران همچنین بر عدم کمک های اداری به دو دفتری که دفاتر مربوطه از دوشنبه تا جمعه بدون پول خرد برای رفع نیازهای خود، قبوض برق، شبکه های جاده ای ضعیف و غیره کار می کنند، تاکید کردند.

علاوه بر این، مدیران منطقه فاقد بودجه برای نظافت و نگهداری دفاتر هستند و یک منشی اداری به دلیل کمبود بودجه برای ایجاد نیروی انسانی اضافی در کنار سایر وظایف، به دو اداره منطقه و شهرستان خدمت می کند.

رهبران همچنین به مشکل ماهیگیری ضعیف و عدم رسیدگی به این موضوع توسط نهادهای امنیتی اشاره کردند که آنها را متهم به بدرفتاری با زنان و مردان در تجارت ماهیگیری کردند.

در واکنشی فوری به موضوع ماهیگیری، حاجی موانجه به نمایندگی از رئیس خود، خواجات نامیالا، فهرستی از رهبران جامعه ماهیگیری را دریافت کرد که رهبری ONC در اسرع وقت با آنها ملاقات خواهد کرد تا نگرانی های آنها توسط مقامات مربوطه برطرف شود.

در خاتمه، رهبران از حاج نامیالو به دلیل ارائه تعهدات آشتی به عنوان یکی از راهبردها برای هموار کردن راه برای بسیج مؤثر رئیس حزب و سایر رهبرانی که قصد دارند به عنوان پرچمداران NRM عمل کنند، قدردانی کردند.

آقای کالمه جورج ویلیام (چپ) و حاج شفیق موانجه (راست) به رهبران NRM جینجا در روز سه شنبه گوش می دهند

علیرغم چندین حادثه ناامنی در جینجا و سایر مناطق، رهبران از دولت تحت رهبری رئیس جمهور موسوینی برای ترویج صلح و ثبات در سراسر کشور تمجید کردند.

این جلسه با حضور پرسنل امنیتی از جمله ‘; Jinja District DISO و معاون، منطقه DPC-Kiira، ISO -Busoga منطقه فرعی، CAO-Jindia District، رئیس NRM-Jindia District، RDC -Jindia District، Registrar NRM-Jindia District، دبیر اداری Jinja District/City, ONC Coor دیگران .

پیش از انتخابات عمومی آتی سال 2026، حاجات نامیالا روند آشتی را برای فراهم کردن بستری برای حل و فصل درگیری ها و بی عدالتی های گذشته با هدف متحد کردن رهبران NRM، سایر سهامداران و حامیان برای هدف مشترک پیروزی رئیس جمهور جاجا وا بوزوکولو موسوینی آغاز کرد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید