بنجامین بوگینگو به عنوان مدیر Masaka DFCU راه خود را به بخش بانکداری باز کرد


در حالی که در دفتر رئیس بانک دی اف سی یو می نشیند روی هوا لبخند می زند.

آرام بنجامین بوجینگا مثل یک تار عنکبوت تازه است، در حالی که پشت کامپیوترهای کار مکث می کند، کتاب های درسی سواد کسب و کار و تکالیف روی میزش احاطه شده است.

بوگینگو در دوازده سال گذشته بر بخش بانکداری حکومت کرده است و از زندگی کردن لذت می برد

رویای او و نواختن شیپور سواد تجاری و مدیریت; اشکال زدن.

شروع اولیه بوگینگو به عنوان مدیر بانکداری DFCU در شهر ماساکا کاری پر از کار سخت بود. تعهد و مسئولیت پذیری در مدیریت کل بخش بانکی.

داستان های بوگینگو به عنوان چهره مهیب پشت میز مدیر بانک DFCU باعث اطمینان خاطر می شود زیرا مشتریان برای پرس و جو به سمت میز او جمع می شوند و به دنبال جلب توجه هستند.

کاملاً واضح است که بوگینگو با پیروی از اشتیاق خود در بخش بانکداری که در سال 2012 به عنوان عابر بانک آفریقا و تا کنون رشد کرده است، بهای آن را می پردازد.

سفر جاه طلبی های مدیریت بانکی او در دوران دانش آموزی در دبیرستان کاکو رشد کرد، زمانی که او ایده مدیر بانک شدن را از پسر عموی خود اندرو ماگوندا در اولین بازدید خود از بانک استانیک در سال 2004 و الهام گرفتن از سیستم بانکی در ذهنش ایجاد کرد. .

«من به او (ماگوندا) گفتم که می‌خواهم مدیر بانک شوم و وقتی در دبیرستان لوبیری در سطح پیشرفته (سطح A) گذراندم. من انتخاب می کنم؛ تاریخ، اقتصاد و الهیات، که به خوبی انجام دادم و دوره مدیریت بازرگانی را در دانشگاه Makerere گذراندم. او گفت.

بوگینگا با خانم ایرن کوگونزا ازدواج کرد که با او صاحب دو پسر شدند و به عنوان مدیر بانک بانک آفریقایی خدمت کرد.

بوگینگو با دوازده سال سفر، کمی بیشتر از مسئولیت مالی و مدیریت یک تجارت می داند.

بوگینگو به اشتراک می‌گذارد که از زمانی که کار و ایده‌های نوآورانه را به‌عنوان نقش اصلی در همه طرح‌های تجاری که توسط بانک DFCU حمایت می‌شود، اولویت‌بندی کرده است، پایداری زیادی در بخش بانکداری محقق شده است.

اصلاحات، پس انداز و نقدینگی زیادی در بخش کسب و کار انجام شد. مردم متوجه شده اند که صرفه جویی در پول با ما به صورت دیجیتال ارزان تر است و آنها با همه برنامه های ما سازگار شده اند.

بوگینگا دارای مدرک لیسانس هنر در اقتصاد از دانشگاه Makerere است که در سال 2011 قبل از ثبت نام برای کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه شهدای اوگاندا در سال 2020 به دست آورد.

طی دوازده سال گذشته؛ بوگینگو همیشه از کیت موهاکانیزی، دبیر دائمی وزارت دارایی الهام گرفته است.

او می‌گوید: «من توانستم روی بانکداری تمرکز کنم و اخیراً گواهینامه فناوری اطلاعات بیمه را از کالج بیمه به پایان رساندم تا مهارت‌ها و ارتباط بیشتری به حرفه‌ام اضافه کنم.»

او به اشتراک می گذارد که اتفاقات زیادی در این تجارت افتاده است.

او می‌گوید: «برای بقا و تجارت آنلاین، مردم باید دیجیتالی شوند.

او به اشتراک می‌گذارد: «پتانسیل بزرگی در امور مالی تجارت، بازرگانی و گردشگری و اشتغال در بازارهای محلی محقق شده است.

به طور متوسط؛ 99 درصد از کارکنان بخش بانکی DFCU Bank اوگاندایی هستند.

در سن 34 سالگی؛ بوگینگو به اشتراک می‌گذارد که 15000 کارمند در کشور دارد و کارکنان عظیمی متشکل از 19 کارمند در بانک DFC U در ماساکا را مدیریت می‌کند.

او با پشت سر گذاشتن آزمون اقتصادی و کسب نفوذ تجاری در موقعیت رهبری فعلی خود اعتبار دارد.

او به اشتراک گذاشت که رشد شهر ماساکا باعث تقویت بخش اقتصادی شد، که باعث شد مردم به آنها اعتماد کنند و تا کنون به رشد خود ادامه دهند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید