رئیس جمهور موسوینی با رئیس اکتشاف و تولید انرژی توتال دیدار می کند


رئیس جمهور یووری کاگوتا موسوینی امروز با رئیس اکتشاف و تولید توتال انرژی، آقای نیکلاس ترازا، که از وی در مجلس نمایندگان ایالت انتبه دیدار کرد، دیدار کرد.

آقای تراز که از سایت های اکتشاف نفت پروژه تیلنگا بازدید کرد، رئیس جمهور موسوینی را در جریان پیشرفت پروژه قرار داد و همچنین خواستار حمایت بیشتر برای اطمینان از موفقیت عملیات شد.

من از تاسیسات تیلنگا و خط لوله بازدید کردم. کار حفاری و خط لوله بسیار خوب پیش می‌رود.»

آقای تراز همچنین به رئیس جمهور اطلاع داد که پروژه نفت در حال حاضر بیش از 8000 اوگاندایی را استخدام می کند.

رئیس جمهور Museveni از آقای Terrazo در اوگاندا استقبال کرد و به او از حمایت دولت برای اطمینان از نتایج مثبت پروژه اطمینان داد.

آقای Terrazo را آقای مایک سانگستر، معاون ارشد آفریقا توتال انرژی، آقای فیلیپ گروئیکس، مدیر کل توتال انرژی EP اوگاندا، آقای مارتین تیفن، مدیر عامل خط لوله نفت شرق آفریقا (EACOP) و خانم مریم نامپیرا، معاون مدیر کل توتال همراهی کردند. انرژی EP اوگاندا.

در این نشست وزیر انرژی و توسعه معدنی نیز حضور داشتند. روث نانکابیروا، وزیر دارایی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی. ماتیا کاسایا و نمایندگان وزارت انرژی و توسعه معدنی.

در همین حال، توتال انرژی که در بیش از 130 کشور جهان فعالیت می کند، یک شرکت انرژی یکپارچه جهانی است که گاز طبیعی و سوخت برق را تولید و به فروش می رساند. تعهد آنها با تمایل به دستیابی به انتشار صفر تا سال 2050 یا قبل از آن و ترویج توسعه پایدار در کشورهایی که شرکت در آن فعالیت می کند مشخص شده است.

در اوگاندا، پروژه Tilenga توسط Total Energies مدیریت می شود و شامل توسعه 6 میدان نفتی و حفاری تقریباً 400 چاه از 31 مکان است. نفت از طریق خط لوله زیرزمینی به طول 1443 کیلومتر به بندر تانگا تانزانیا منتقل می شود.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید