رئیس جمهور موسوینی با مقامات بوئینگ دیدار می کند


رئیس جمهور یووری کاگوتا موسوینی امروز با هیئتی از بوئینگ در کاخ ایالتی در انتبه دیدار کرد.

این هیئت توسط رئیس بوئینگ خاورمیانه، ترکیه، آفریقا و آسیای مرکزی، آقای کولجیت قاتا اورا، رهبری می شد.

بوئینگ به عنوان شرکت هوافضای پیشرو در جهان، هواپیماهای تجاری، محصولات دفاعی و سیستم‌های فضایی را برای مشتریان در بیش از 150 کشور طراحی، تولید و خدمات ارائه می‌کند. این شرکت به‌عنوان یک صادرکننده پیشرو در ایالات متحده، از استعدادهای یک پایگاه عرضه‌کننده جهانی برای پیشبرد فرصت‌های اقتصادی، پایداری و تأثیر جامعه استفاده می‌کند.

در این دیدار، رئیس جمهور موسوینی به گروه اطمینان داد که اوگاندا آماده همکاری با بوئینگ برای تقویت بخش هوانوردی این کشور است.

آقای گاتا به رئیس‌جمهور Museveni اطلاع داد که این شرکت یک بسته سیستم هوانوردی جامع دارد که آنها برای حمایت از زیرساخت‌ها و توسعه هوانوردی در اوگاندا آماده کرده‌اند.

این نشست توسط کمیته مشورتی ریاست جمهوری در زمینه صادرات و توسعه صنعتی (PACEID) به ریاست آقای اودرک روابوگا که همچنین به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور در امور ویژه فعالیت می کند، هماهنگ شد.

سایر اعضای هیئت که در این جلسه حضور داشتند عبارتند از: معاون پرواز بوئینگ، کاپیتان گریگ بومبن و معاون فروش و بازاریابی هواپیماهای تجاری بوئینگ در آفریقا، آقای انبسی ایتبارک و دیگران.

در این نشست نمایندگان خطوط هوایی اوگاندا، باربری هوایی اوگاندا و سازمان هواپیمایی کشوری نیز حضور داشتند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید