افسر مجری قانون تورورو کارآگاه Mbale CPS را “به عهده می گیرد”.


ممکن است این جمله را شنیده باشید که “…ما تنها می خوابیم تا دیگران راحت بخوابند…” بر روی لبان بسیاری از افسران پلیس، اما یک کارآگاه زن وابسته به CPS Mbale آخرین “مظنون” شده است و می گوید که او بیشتر است. نمی توانم سرمای شب را به تنهایی در فصل بارانی فعلی در یونی پات تحمل کنم.

راشل بیاکی از Mbale CPS که در بسیاری از جاها مانند Jinja، Iganga، Malaba، Tororo خدمت کرده و اکنون Mbale در نهایت به یکی از افسران اجرای قانون تبدیل شده است.

ریچل بیاکی، معروف به محقق شنیده می شود گفت.

در روز شنبه، 27 آوریل 2024، رافائل اموکول، یکی از کارکنان مرکز بهداشت عمومی Osukuru III در منطقه دولت محلی تورورا، در یک مراسم ازدواج سنتی به نام “اوکوانجولا” (معرفی) با راشل بیاکی ازدواج خواهد کرد.

مراسم توزیع ظاهراً آماده، که انتظار می رود بسیاری از مردان و زنان یونیفرم پوش را جذب کند، در روستای کاگومو در شهرستان کاگومو در منطقه شرقی کیبوکو برگزار می شود.

گزارش‌های رسیده به ما می‌گویند که رافائل اموکول، اهل روستای کاتابوی B، منطقه آکارودانگ، شورای شهر مالابا در ناحیه تورورو، با پنج گاو بزرگ، دوجین بز، 57 مرغ، 10 کیسه آجیل پوست‌دار و 5 میلیون شیپور به عنوان جهیزیه جدا شد برای یک پلیس زن

همچنین انتظار می‌رود که او مقداری غذا و نوشیدنی‌های محلی، آبجو و نوشابه، از جمله سایر اقلام و پول نقد را به عنوان بخشی از خواسته‌های قبیله به طور کلی محافظه‌کار باگور حمل کند.

راشل بیاکی اولین فرزند افسر پلیس بازنشسته انوک ماکری و مارگارت موسنر است. او متعلق به قبیله باست است. او معمولاً به عنوان یک کارآگاه شناخته می شود، اما آنها می گویند که حتی یک پلنگ هم می تواند باردار شود، بنابراین راشل بیاکی به همان اندازه انسان است.

داماد، افسر سوابق تحصیلی، پسر مرحوم آپولو ایکاپاراکا اوموسه و مرحوم گریس آچوبا است.

بر اساس گزارش‌های تایید نشده، بیاکی که چال‌های قاتل دارد، قبلاً به لطف رافائل اموکولا که به عنوان یک تیرانداز تیز توصیف می‌شود، یک کرنر را واگذار کرده است، به این معنی که این زوج قبل از کریسمس پدر و مادر خوانده می‌شوند.

ما در سازمان دیده بان اوگاندا برای زوج آینده در سفر ازدواجشان آرزوی موفقیت داریم.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید