TotalEnergies E&P اوگاندا – قهرمانان انرژی پایدار در کنوانسیون نفت و گاز


TotalEnergies E&P Uganda (TEPU) در تأیید جدی تعهد خود به شیوه های انرژی پایدار، استاندارد جدیدی را در نهمین کنوانسیون نفت و گاز در کامپالا تعیین کرد.

Philippe Grueix، مدیر کل شرکت، حاضران را در هتل Serena با یک سخنرانی رویایی مجذوب کرد و در آن تلاش‌های پیشگام TEPU برای انتقال عادلانه انرژی را در حالی که اوگاندا برای تولید نفت آماده می‌کند، توصیف کرد.

سخنرانی پرشور گرو بر اهمیت کشورهای آفریقایی، به ویژه اوگاندا، در استفاده مسئولانه از منابع نفت و گاز خود در میان تلاش‌های جهانی کربن زدایی تأکید کرد.

او استدلال کرد: «انتقال عادلانه انرژی نشان دهنده حق کشورهای آفریقایی مانند اوگاندا برای توسعه منابع نفت و گاز خود است. تعهد ما این است که این کار را به روشی پایدارتر از هر جای دیگری انجام دهیم.»

دستاوردهای TEPU در پایداری برجسته شد و Groueix دستاوردهای برجسته آنها را برجسته کرد. وی تاکید کرد: پروژه‌های تیلنگا و کینگ‌فیشر ما تنها 13 کیلوگرم دی اکسید کربن در هر بشکه تولید و حمل می‌کنند که بسیار کمتر از میانگین صنعت 33 کیلوگرم است.

علاوه بر این، Groueix بر تعهد تزلزل ناپذیر TotalEnergies برای حمایت از انتقال انرژی اوگاندا با هدف بلندپروازانه دستیابی به آلایندگی صفر تا سال 2050 تاکید کرد.

وی وعده داد: هدف ما ترویج توسعه پایدار در مناطقی است که در آن فعالیت می کنیم و از تأثیر مثبت بر جوامع محلی اطمینان حاصل کنیم.

کنوانسیون نفت و گاز که اکنون در نهمین سال خود می گذرد، به عنوان رابط بین ذینفعان داخلی و بین المللی اوگاندا عمل می کند. چهره‌های کلیدی از بخش‌های مختلف، از جمله سیاستمداران، رهبران تجاری، سرمایه‌داران، دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران گرد هم آمدند و گفت‌وگو و همکاری حیاتی برای آینده انرژی کشور را تقویت کردند.

الی کاروهانگا، رئیس هیئت امنای اتاق معادن اوگاندا، یک سخنرانی کلیدی تکان دهنده در مورد سفر اوگاندا به سمت اولین تولید نفت در میان نیاز به انتقال عادلانه انرژی ارائه کرد.

کاروهانگا در مورد تردیدها و ترس‌های پیرامون «نفرین نفت» صراحتاً به چالش‌های عظیمی که در دفع چنین تصورات غلطی با آن مواجه است، اذعان داشت.

«در سفر خود برای مهار ثروت نفتی اوگاندا، با رگباری از تردید و ترس‌آفرینی پیرامون «نفرین نفت» مواجه شده‌ایم. رسانه‌ها و سازمان‌های جامعه مدنی تصویر تیره‌ای را ترسیم کرده‌اند و توانایی ما برای مدیریت مسئولانه این منبع گرانبها را با تردید مواجه کرده‌اند.»

با این حال، او مقاومت و تلاش های جمعی را که اوگاندا را به جلو سوق داده است، ستایش کرد و به پیشرفت این کشور ابراز افتخار کرد. اکنون که به تحقق رویاهای نفتی خود نزدیک می شویم، می توانیم به گذشته نگاه کنیم و به پیشرفت خود افتخار کنیم. کار آسانی نبود اما ما هرگز تسلیم نشدیم و این چیزی است که ما را به اینجا رساند.

در حالی که اوگاندا این سفر تحول‌آفرین را آغاز می‌کند، TotalEnergies E&P اوگاندا در خط مقدم است و از شیوه‌های پایدار دفاع می‌کند و راه را برای آینده‌ای هموار می‌کند که در آن تامین انرژی و نظارت بر محیط‌زیست دست به دست هم دهند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید