CAGENHI LUCCA: UPDF کار فوق العاده ای در صنعت ساخت و ساز انجام داده است


در ژوئیه 2021، رهبر انقلابی ما، رئیس جمهور یووری موسوینی، دستور داد که تمام پروژه های جدید مدارس دولتی و بیمارستان ها توسط تیپ مهندسی نیروی دفاع خلق اوگاندا (UPDF) اداره شود.

طبق معمول، بدبینان از این حرکت انتقاد کردند. با این حال، رئیس جمهور آینده نگری داشت.

وی در واقع در بخشنامه های خود افزود که تمامی سازمان های دولتی، وزارتخانه ها و ادارات مجری پروژه های ساختمانی باید از تیم مهندسی UPDF استفاده کنند.

تصمیم عاقلانه رئیس جمهور به این دلیل بود که به مرور زمان UPDF ظرفیت تیپ سازندگی ارتش را افزایش داد.

این تیم نقش عمده ای در اجرای بسیاری از پروژه ها از ساده گرفته تا پروژه های ساختمانی سطح بالا و پیچیده داشته است.

با وارد کردن تیم مهندسی UPDF، کشور میلیاردها پول مالیات دهندگان را پس انداز کرده است که در بسیاری از موارد در معرض فساد کارمندان دولت قرار گرفته است.

تیم مهندسی UPDF همچنین پول کمتری را خرج می کند، کار با کیفیت بالا تولید می کند و تمام پروژه های انجام شده توسط تیم ساخت و ساز ارتش زمان کمتری می برد.

هنگامی که ارتش برای کارهای ساختمانی مستقر می شود، می توان از تاخیرهایی که در طول زمان پروژه های ساختمانی دولتی را با مشکل مواجه کرده است، جلوگیری کرد.

امکانات ساخته شده توسط تیم مهندسی UPDF شامل مرکز بهداشت Lwampanga III و مدرسه ابتدایی Muna در ناحیه ناکاسونگولا واقع شده انداز جمله، که همه آنها به موقع تکمیل شد.

در سال 2019، زمانی که ارتش توافق نامه ای را با ایالت امضا کرد کیرا موتورز شرکت (KMC) قصد دارد یک کارخانه مونتاژ خودرو در منطقه جینجا بسازد. این پروژه که پیش‌بینی می‌شد تکمیل آن سال‌ها طول بکشد، اکنون تنها پنج سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

مزیت دیگری که سپاه ساختمانی ارتش نسبت به شرکت های خصوصی محلی دارد این است که از نیروهای استخدام شده ارتش به عنوان منبع نیروی کار ارزان استفاده می کند و هزینه های عملیاتی خود را پایین نگه می دارد.

به عنوان مثال، اگر به ساخت چندین تأسیسات در کشور از جمله زیارتگاه شهدای ناموگونگا، بیمارستان نظامی امبویا، پایگاه‌های استقلال کولا و اسکان در پادگان‌های مختلف در سراسر کشور نگاه کنید، مشخص می‌شود که تیپ مهندسی UPDF نیرویی قابل محاسبه است. با، وقتی صحبت از صنعت ساخت و ساز می شود.

تیپ مهندسی همچنین بیمارستان UPDF Mubende را ساخت که اندام های مصنوعی را برای سربازانی که دست و پای خود را در طول جنگ از دست داده اند و امکانات جدید shs7.9B را در موسسه رهبری ملی (NALI) در کیانکوانزی در منطقه کیانکوانزی ساخته است.

لازم به ذکر است که شرکت های خصوصی ساختمانی از دولت خواستند تا 500 میلیارد روبل برای ساخت تاسیسات نالی بپردازد.

همان تیم مهندسی UPDF در پاکسازی جزیره شناور که به مدت دو سال مانع تولید برق در سد نالوباله در جینجی شده بود، مشارکت داشت، حرکتی که به اعتقاد من نشان دهنده تخصص کامل مهندسان ارتش بود.

وارد نامبول شوید

بنابراین، با شکست در تمام تلاش‌ها برای بازسازی استادیوم نامبول، دولت مناسب دید که آن را به تیم مهندسی UPDF بسپارد.

در مدت کوتاهی، تمام حقوق زمین که به طور جداگانه توسط افراد خصوصی در زمین نامبول به دست آمده بود، تضمین شد.

تعمیرات که بیش از 470 روبل انگلیس هزینه داشته است به 97 روبل انگلیس کاهش یافته است و کار بسیار بزرگ است.

در واقع، هنگامی که رئیس مجلس، آنیت آنیتا آمانگ، روز دوشنبه از محل برگزاری بازدید کرد، از تخصص تیم مهندسی UPDF برای بازسازی استادیوم انتخاب شده برای میزبانی جام ملت‌های آفریقا شگفت‌زده شد. رقابت ملت ها در سال 2027

من می خواهم از تیم مهندسی UPDF برای کار استثنایی آنها تا کنون تشکر کنم. من از تیم مهندسی UPDF به خاطر کاری که شما در استادیوم نامبول انجام دادید بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم.» رئیس پارلمان Among گفت.

همچنین لازم به ذکر است که UPDF تنها ارتش در جهان نیست که در کار ساخت و ساز مشغول است.

در تانزانیا، ارتش در پروژه‌های بزرگ دولتی، مانند راه‌آهن استاندارد به رهبری چین، مشارکت دارد. حداقل 57 مهندس عمران و مکانیک حرفه ای در یگان ارتش شرکت می کنند.

در مصر، که مهندسان اوگاندایی می خواهند از آن الگوبرداری کنند، بازوی ساختمانی ارتش اکثر پروژه های دولتی را انجام می دهد و از مالیات هایی مانند مالیات واردات، مالیات فروش (VAT) و مالیات شرکت معاف است.

ارتش مصر 51 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و 49 درصد باقی مانده متعلق به اداره جوامع شهری جدید است. ارتش همچنین قراردادی را برای اجرای پروژه توسعه کانال سوئز برنده شد.

بنابراین همه هموطنان و هموطنان بهتر از تیم مهندسی UPDF حمایت کنند.

نویسنده، معاون RDC Manafwa، یکی از اعضای باشگاه روتاری کاسانگاتی است

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید