UDB در حال راه اندازی یک برنامه توسعه سازمانی برای حمایت از بیش از 290 شرکت در مرحله اول است


بانک توسعه اوگاندا (UDB)، موسسه مالی توسعه ملی این کشور، روز سه شنبه یک برنامه انکوباتور تحت محصول توسعه شرکت (EDP) راه اندازی کرد. به گفته برگزارکنندگان، این برنامه برای آماده سازی شرکت ها برای سرمایه گذاری طراحی شده است.

این راه اندازی طی یک نشست خبری که در موسسه مدیریت اوگاندا (UMI) برگزار شد، اعلام شد. نمایندگان UDB می گویند؛ این برنامه یک گروه ورودی آماده می کند 291 شرکت در سراسر کشور در مورد بهترین شیوه های مدیریت، مدیریت بدهی، حکمرانی خوب، نگهداری سوابق و مدیریت مالی از جمله.

UDB در بیانیه ای اعلام کرد که این آموزش مبتنی بر دانش گسترده بانک از تجارت، محیط عملیاتی و تجربه به دست آمده از تامین مالی، اجرا و نظارت بر چنین پروژه هایی است.

«این برنامه همراه با شرکای بانک اجرا خواهد شد. از جمله دفتر خدمات ثبت نام اوگاندا (URSB)، اداره ملی استانداردهای اوگاندا (UNBS)، اداره درآمد اوگاندا (URA)، سازمان سرمایه گذاری اوگاندا (UIA)، صندوق تامین اجتماعی ملی (NSSF) و اتحادیه زنان کارآفرین اوگاندا (UWEAL) “، – تا حدی در بیانیه UDB آمده است.

مدیر عامل بانک توسعه اوگاندا، خانم پاتریشیا اوجانگوله، به نمایندگی از آقای Mwesiga Joshua، مدیر استراتژی و امور شرکتی، طی سخنانی در مراسم راه اندازی، گفت:

ما همراه با شرکای خود، برنامه جوجه کشی را معرفی کردیم، ابتکاری که آموزش ظرفیت سازی و ارائه پشتیبانی فنی برای توسعه و اجرای فرآیندهای تجاری لازم را ارائه می دهد. هدف، داشتن یک تجارت حرفه ای مدیریت شده است که در آزمون زمان مقاومت کرده و برای سرمایه گذاران آماده باشد.

خانم اوجانگوله افزود: «شرکت‌های کوچک و متوسط ​​90 درصد از بخش خصوصی را تشکیل می‌دهند و 80 درصد کل تولید را تشکیل می‌دهند و 2.5 میلیون شغل ایجاد می‌کنند. با این حال، تنها 30 درصد از آنها پس از سال سوم بهره برداری زنده می مانند. توسعه کسب‌وکار پایدار یک چالش بزرگ برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​اوگاندا است و ما به‌عنوان یک بانک از این چالش‌ها آگاه هستیم و تلاشی هماهنگ برای ورود و ایجاد یک کسب‌وکار پایدار انجام می‌دهیم. این در راستای دستور ما برای بهبود کیفیت زندگی مردم اوگاندا است.»

بابارا کاسه کنده، رئیس بخش مشاوره بازرگانی بانک در نشستی با رسانه ها تاکید کرد که این برنامه ضربان قلب بانک است. او توضیح داد که EDP برای پر کردن شکاف بین SMEها و دسترسی به منابع مالی ایجاد شده است.

هدف از این برنامه افزایش ردپای و تأثیر ما بر مشاغل اوگاندا در سراسر کشور از طریق خدمات توسعه تجارت است. کارآفرینان دستی دانش و مهارت های لازم را برای رشد و تداوم کسب و کار خود توسعه می دهند.”

وی افزود که؛ برنامه انکوباتور یک رویکرد ترکیبی خواهد داشت که توسط UDB و مرکز نوآوری و جوجه کشی کارآفرینی مدرسه کسب و کار Makerere (MUBS EIIC) در یک دوره سه تا نه ماهه اجرا می شود.

“این برنامه آموزش در یک برنامه سفارشی طراحی شده برای مشاغل اوگاندا ارائه می دهد. برنامه درسی بر اساس بازخورد و یافته های گروه اول ایجاد شده است و برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشاغل و محیطی که در آن فعالیت می کنند، اصلاح شده است.

خانم اوجانگوله از URSB، UNBS، URA، UIA، NSSF و UWEAL به خاطر نقش مهم آنها در تحول اجتماعی-اقتصادی اوگاندا قدردانی کرد و متعهد شد که بانک به این برنامه ادامه دهد.

UDB متعهد به همکاری با شرکای خود برای یافتن راه حل های مبتکرانه و عملی برای ارتقای توسعه اجتماعی-اقتصادی است. بانک متعهد است به خدمات رسانی به مشتریان خود به عنوان یک شریک قابل اعتماد با ارائه خدمات مالی و غیر مالی مسئولانه که به پیشرفت اجتماعی-اقتصادی کمک می کند، ادامه دهد. تجارت اصلی ما مبتنی بر گسترش راه حل های مرتبط است که پایداری این مشاغل را تضمین می کند.”

بانک توسعه اوگاندا محدود (UDB) موسسه مالی توسعه ملی (DFI) کشور است که وظیفه دارد توسعه اجتماعی-اقتصادی اوگاندا را از طریق مداخلات مالی پایدار تسریع کند. بر اساس این دستور، بانک از پروژه‌های بخش خصوصی حمایت می‌کند که پتانسیل دستیابی به ارزش اجتماعی-اقتصادی بالا را از جمله نتایج دیگر از نظر ایجاد شغل، افزایش تولید، پرداخت‌های مالیاتی و درآمدهای ارزی نشان می‌دهند.

این پروژه ها بخشی از بخش های اولویت کلیدی اقتصاد ما هستند و با اولویت های توسعه اوگاندا مطابقت دارند. مداخلات مالی بانک عمدتاً در کشاورزی اولیه، فرآوری کشاورزی و تولید است که حدود 80 درصد از سبد سرمایه گذاری آن را تشکیل می دهد. با این حال، بانک فعالیت های خاصی را در سایر بخش ها از جمله گردشگری و سرمایه انسانی انجام می دهد.

به عنوان بخشی از این برنامه، بانک از شرکت هایی حمایت می کند که پتانسیل تامین مالی از موسسات مالی را دارند، اما الزامات تامین مالی اعتباری را ندارند. بانک از طریق موارد زیر از مشاغل حمایت می کند: برنامه‌های آموزشی منطقه‌ای و ظرفیت‌سازی، برنامه‌های رشد کسب‌وکار منطقه‌ای، برنامه‌های کارگاهی، دوره‌های کوتاه ساختاریافته و مرکز منابع و داده‌ها، و غیره.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید