ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به دنبال سهمی از بودجه نامزدهای جمهوری خواه است


دونالد ترامپدونالد ترامپ

اخیراً، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ خواستار بخشی از بودجه جمع آوری شده توسط نامزدهای جمهوری خواه و کمیته هایی است که از نام و شباهت ترامپ برای جمع آوری کمک های مالی استفاده می کنند. بر اساس نامه‌ای که سی‌ان‌ان به دست آورده است، سوزی وایلز و کریس لاسیویتا، مدیران ستاد انتخاباتی ترامپ دستور داده‌اند که حداقل 5 درصد از درآمد به کمیته ملی ترامپ تعلق گیرد.

دونالد ترامپ در حال درخواست بودجه برای مبارزات انتخاباتی است

این نامه به تاریخ 15 آوریل، بر اهمیت این ترتیب تاکید می کند و نشان می دهد که تقسیم بالای 5 درصد از سوی کمیته ملی جمهوری خواهان و رهبری ستاد انتخاباتی ترامپ مثبت ارزیابی خواهد شد. این اقدام همزمان است با تلاش‌های فزاینده ترامپ برای جمع‌آوری کمک‌های مالی با هدف پر کردن شکاف مالی با عملیات پرزیدنت جو بایدن.

شایان ذکر است، این نامه همچنین حاوی راهنمایی برای نامزدها و کمیته‌های جمهوری‌خواه است که از آن‌ها می‌خواهد از صحبت از طرف ترامپ، ایجاد عضویت یا باشگاه‌های غیرمجاز، جعل هویت ترامپ یا کمپین او و نام بردن از خانواده ترامپ بدون رضایت مناسب خودداری کنند.

دانیل آلوارز، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، بر لزوم محافظت از اهداکنندگان کوچک در برابر طرح‌های تقلبی با استفاده از نام و تصویر رئیس‌جمهور تاکید کرد. این ابتکار با تلاش‌های قبلی ترامپ برای محافظت از نام تجاری و نام خود مطابقت دارد، همانطور که نامه‌های توقف و توقف ارسال شده به بخش‌های RNC و جمع‌آوری کمک‌های مالی کنگره در سال 2021 نشان می‌دهد.

از زمان انتخاب شدن به عنوان نامزد احتمالی، ترامپ نقش فعال تری در جمع آوری کمک مالی، از جمله تلاش های مشترک با RNC، علی رغم محدودیت های اعمال شده توسط محاکمه جنایی جاری در نیویورک، ایفا کرده است. این اقدام اخیر بر تداوم نفوذ ترامپ در حزب جمهوری خواه و رویکرد استراتژیک او برای تامین مالی کمپین انتخاباتی تاکید می کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید