پس از اینکه دختر 11 ساله به شدت بیمار شد، خانواده از حق امتیاز وندی برای دریافت 20 میلیون دلار شکایت کردند.


خانواده آسپن لمفرز 11 ساله شکایتی به ارزش 20 میلیون دلار علیه یک فرنچایز وندی در میشیگان تنظیم کرده اند. آسپن پس از خوردن غذا در رستوران دچار آسیب دائمی مغز شد.

در آگوست 2022، آسپن پس از تمرین سافت بال به همراه خانواده‌اش از وندی در جنیسون دیدن کرد. او غذای “Biggie Bag” را سفارش داد که شامل یک همبرگر، ناگت مرغ و سیب زمینی سرخ شده بود. با این حال، سه روز بعد، آسپن علائم شدیدی از جمله تهوع، درد معده، تب و اسهال را تجربه کرد که در نهایت منجر به بستری شدن او در بیمارستان شد. پزشکان او را مبتلا به سندرم اورمیک همولیتیک، یک عارضه ناشی از عفونت STEC (اشریشیاکلی تولید کننده سم شیگا) تشخیص دادند.

کودک بدحال پس از خوردن وندی بدتر می شود

وضعیت آسپن به سرعت رو به وخامت رفت و نیاز به دیالیز و مراقبت های ویژه در بخش اطفال داشت. در این دادخواست آمده است که آسپن همچنین از افتادگی صورت، ضعف در سمت چپ و بی حسی رنج می برد. او غیرکلامی شد و تا حدی فلج شد. حتی پس از ترخیص، آسپن به مراقبت های پزشکی گسترده از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار و زبان درمانی، پرستاری و مشاوره نیاز داشت.

این دادخواست ادعا می کند که امتیاز وندی، که توسط Meritage Hospitality Group اداره می شود، در حفظ استانداردهای مناسب ایمنی مواد غذایی سهل انگاری کرده است. در بازرسی های بهداشتی تخلفات متعددی از جمله وجود کپک روی توت فرنگی، نگهداری نامناسب محصولات مشاهده شد. اگرچه این فرنچایز از آن زمان مدیریت خود را تغییر داده و رویه های خود را بهبود بخشیده است، خانواده به دنبال جبران مشکلات سلامت مداوم و ناکامی های تحصیلی آسپن هستند زیرا شرایط او منجر به فشار خون بالا، هدر رفتن و دیابت شده است.

وکیل خانواده تأثیر قابل توجهی بر زندگی آسپن را برجسته کرد و استدلال کرد که آینده او به طور غیرقابل برگشتی به دلیل سهل انگاری رستوران تغییر کرده است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید