اشانتی و نلی منتظرند: خبرهای خوش


نلینلی

اشانتی خواننده و نلی خواننده رپ خبر هیجان انگیزی را اعلام کردند که نامزد کرده اند و در انتظار یک فرزند هستند. این زوج که به تازگی پس از دو دهه دوباره عشق خود را دوباره زنده کرده اند، شادی خود را به طور انحصاری با مجله Essence به اشتراک گذاشته اند. اشانتی 43 ساله با ابراز خوشحالی گفت: این سال جدید در زندگی من بسیار پر برکت و سرشار از عشق، امید و انتظار است. او هیجان خود را درباره مادر شدن به زودی و حمایت خانواده، نامزد و طرفداران فداکارش به اشتراک گذاشت.

نلی و اشانتی از پدر و مادر شدن بسیار خوشحال هستند

این اعلامیه با یک پیچ و تاب بازیگوشی همراه بود زیرا اشانتی برنامه اجرای آینده خود را کنایه می زد و به شوخی به مادرش دوره آماده سازی 9 ماهه را نشان می داد. اشانتی در بیانیه‌ای به CNN ابراز تمایل کرد که از الگوی تربیتی که توسط والدین خودش تعیین شده است، الگوبرداری کند. نلی، 49 ساله، که نام اصلی او کورنل ایرل هاینس جونیور است، این احساسات را تکرار کرد و خوشحالی خود را از استقبال و غش کردن نوزادشان با عشق ابراز کرد.

پیوند مجدد آنها در سپتامبر، دو دهه پس از پایان یافتن رابطه اصلی آنها تأیید شد. حضور اشانتی در MTV VMA با یک کلاچ حاوی عکسی از او و نلی، گمانه‌زنی‌هایی را برانگیخت که بعداً طی مصاحبه‌ای تایید شد. نلی صراحتاً اعتراف کرد که رابطه آنها در جریان حضور در Boss Moves با راشیدا دوباره احیا شده است. خبر خوشحال کننده این زوج توجه و آرزوهای گسترده طرفداران را به خود جلب کرده و فصل جدیدی را در سفر مشترک آنها رقم زده است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید