کیمیخ با غلبه بر بایرن مونیخ آرسنال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند


بایرن مونیخبایرن مونیخ

بایرن مونیخ به لیگ قهرمانان اروپا می رود و به طور بالقوه یک فصل ناامیدکننده را نجات می دهد، در حالی که آرسنال علیرغم یک فصل امیدوارکننده با یک پایان بدون جام روبرو می شود.

در این دیدار حساس، ضربه سر قاطع جاشوا کیمیچ باعث شد بایرن در مجموع 3-2 آرسنال را 1-0 برد. در دقیقه 63، کیمیچ با ارسال دقیق رافائل گوئریرو ارتباط برقرار کرد تا به طور موثری تلاش های هجومی آرسنال را ناکام بگذارد.

بایرن مونیخ تاریخ ساز است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ناراحتی تیمش را به دلیل تلاش برای دلجویی از بازیکنانش پس از شکست ابراز کرد. در همین حال، پیروزی بایرن پس از باخت اخیر قهرمانی آلمان مقابل بایر لورکوزن، بارقه امیدی را نشان می دهد.

اهمیت این برد برای بایرن از بین نرفته بود، به خصوص با توجه به اینکه مهاجم هری کین به اولین جام مهم خود چشم دوخته بود. عزم کین که با گذشته او در آرسنال تقویت شده است، لایه دیگری از روایت را به رقابت اضافه می کند.

مربی توخل بر اهمیت برد مقابل آرسنال تاکید کرد و بر رضایت خود از صعود به نیمه نهایی تاکید کرد. همانطور که بایرن به جلو می رود، مسیر قهرمانی در لیگ قهرمانان به طور فزاینده ای روشن می شود، در حالی که آرسنال با واقعیت تلخ جاه طلبی های از بین رفته دست و پنجه نرم می کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید