دموکرات ها و متحدان سنا برای رزرو تبلیغات پاییزی 300 میلیون دلاری استراتژی دارند


تبلیغات رزروتبلیغات رزرو

دموکرات‌های سنا و متحدانشان در حال راه‌اندازی کمپین بزرگی برای انتخابات پاییز آینده هستند و بیش از 300 میلیون دلار برای پخش وقت اختصاص داده‌اند. کمیته سناتورهای دموکرات (DSCC) اعلام کرده است که قصد دارد 79 میلیون دلار به مسابقات میدان نبرد کلیدی، به ویژه در پنسیلوانیا، میشیگان و ویسکانسین اختصاص دهد، و بودجه را به مسابقات در مونتانا، اوهایو، نوادا، آریزونا و حتی فلوریدا اختصاص دهد. و تگزاس

سرمایه گذاری در رزرو تبلیغات

این سرمایه گذاری نشان دهنده افزایش قابل توجهی نسبت به دوره قبلی انتخابات است، زیرا هزینه های اولیه حزب بیش از دو برابر شده است. نکته قابل توجه، استراتژی تبلیغاتی DSCC تکمیل کننده تلاش‌های PAC اکثریت سنا (SMP) است، که پیشروی سوپر PAC دموکرات است، که برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری 239 میلیون دلاری در تبلیغات پاییزی با تمرکز بر نژادهای کلیدی مشابه اعلام کرد.

تخصیص SMP شامل مبالغ قابل توجهی برای حمایت از مقامات مستقر آسیب پذیر مانند سناتور شرود براون در اوهایو و سناتور باب کیسی در پنسیلوانیا است. علاوه بر این، بودجه قابل توجهی برای حمایت از نامزدهای دموکرات در ایالت های ویسکانسین، میشیگان، آریزونا، مونتانا و نوادا هدایت می شود.

در پاسخ، جمهوری خواهان سنا برای تعهدات کمپین خود آماده می شوند و ده ها میلیون دلار برای رقابت های کلیدی، به ویژه در اوهایو و مونتانا، متعهد می شوند. گروه هایی مانند صندوق رهبری سنا و American Crossroads آماده اند هزینه های زیادی را برای حمایت از نامزدهای حزب جمهوری خواه هزینه کنند و زمینه را برای رقابتی فشرده فراهم کنند زیرا هر دو حزب برای کنترل سنا در میان جو دشوار انتخاباتی رقابت می کنند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید