فکر سریع ساقی مانع از تعقیب می شود


متصدی بارمتصدی بار

تفکر سریع یک بارمن در سن پترزبورگ، فلوریدا، دو مشتری را از آزار و شکنجه نجات داد و از نظر بسیاری لقب “قهرمان” را برای او به ارمغان آورد. مکس گوتیرز با پوشیدن پیراهن هاوایی، یادداشتی را به طور نامحسوس به Trinity Alley، یکی از حامیان مورد آزار و اذیت داد و وانمود کرد که رسید او است. در یادداشت به او دستور داده شد که دم خود را به نشانه ناراحتی تغییر دهد و قول مداخله داده شد. این اقدام کوچک اما قاطع، وضعیت را خنثی کرد و باعث شد که ترینیتی بعداً به صورت آنلاین قدردانی خود را ابراز کند.

مشتری از متصدی بار تشکر می کند

مکس که ترینیتی او را یک “افسانه” توصیف کرد، در مورد این حادثه در Reddit صحبت کرد و بر اهمیت توجه به رفتار بازدیدکنندگان تاکید کرد. مکس علیرغم عدم تمایل خود به رویارویی با مشتریان، در این مورد ضروری احساس می کرد که آسایش و ایمنی مهمانان را تضمین کند. رویکرد او، در عین حال که مستقیم بود، با هدف مهار سریع آزارگر و در عین حال به حداقل رساندن خجالت بود.

این حادثه که توجه گسترده‌ای را در رسانه‌های اجتماعی به خود جلب کرد، توانایی مکس در خواندن افراد و حفظ فضایی دلپذیر در بار را برجسته کرد. اقدامات او نه تنها از ترینیتی و دوستش محافظت کرد، بلکه یادآور اهمیت هوشیاری و مداخله در جلوگیری از آزار و اذیت بود. فروتنی و فداکاری مکس به حامیانش نمونه ای از ویژگی های یک قهرمان واقعی در پشت میله است.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید