نکات مهم محاکمه هاش مانی دونالد ترامپ


دونالد ترامپدونالد ترامپ

اولین محاکمه جنایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، آغاز شد و لحظه ای تاریخی را رقم زد زیرا او با 34 اتهام جنایت مرتبط با جعل سوابق تجاری روبرو است. در آغاز محاکمه، ترامپ در کنار تیم حقوقی خود نشست و در مورد شواهد قابل قبول با دادستان صحبت کرد.

چالش های انتخاب هیئت منصفه دونالد ترامپ

انتخاب یک هیئت منصفه بیطرف دشوار بود و بیش از 50 هیئت منصفه بالقوه به دلیل نگرانی در مورد بی طرفی به سرعت رد شدند. مشکلات بر ماهیت قطبی ریاست جمهوری ترامپ تأکید می کند، زیرا بسیاری در مورد توانایی او برای بی طرف ماندن ابراز تردید کرده اند. علیرغم ادعاهای ترامپ مبنی بر رفتار ناعادلانه، اکثر اعضای هیئت منصفه باقی مانده بی طرفی خود را تایید کرده اند، به جز یکی که پس از اعتراف به جانبداری تبرئه شد.

تیم دفاعی ترامپ به دنبال طولانی کردن محاکمه، درخواست طولانی‌تر شدن زمان برای بازجویی از هیئت منصفه و ارائه ایرادات با هدف حفظ دلایل تجدیدنظر بود. تاکتیک های آنها در راستای یک استراتژی گسترده تر برای به تاخیر انداختن محاکمه است، به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات نوامبر. دادستان ها ترامپ را از طریق پست های رسانه های اجتماعی به نقض دستور تهوع متهم کردند و خواهان تحریم علیه او شدند.

قاضی خوان مرکانت احکام کلیدی را صادر کرد و به کارن مک دوگال اجازه داد در مورد رابطه ادعایی خود با ترامپ شهادت دهد، اما نوار بدنام “دسترسی به هالیوود” را ممنوع کرد. احکام مرچن روایت پرونده را شکل می دهد و ملاحظات شواهد را در برابر پیامدهای مخرب متعادل می کند.

همانطور که محاکمه آشکار می شود، این رویدادهای اولیه بینشی از پویایی نبرد حقوقی و چالش های آینده را برای هر دو طرف فراهم می کند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید