رئیس‌جمهور موسوینی ابزارهای توانمندسازی را از طریق ONC، اعضای NUP که به NRM می‌روند، بین ساکنان منطقه بونیورو توزیع می‌کند.


نامیالو با تاکید بر لزوم برنامه‌های توانمندسازی برای ارتقای جامعه گفت: «ما برای اولین بار اینجا هستیم و نه آخرین بار، ما برمی‌گردیم و به کشاورزان و مادران کمک می‌کنیم تا فقر را ریشه کن کنند.

در همان رویداد، نامیالا همچنین تأیید کرد که رئیس جمهور موسوینی در انتخابات سال 2026 باقی خواهد ماند و دوباره به عنوان مدافع توانمندسازی جوانان در انتخابات شرکت خواهد کرد.

در همین حال، رهبران Kiryandong به رهبری آقای Dan Muganga و رئیس LC5 خانم Aliguma Ediyeri از SPA Hajjah Namyalo به دلیل توجه به جوانان Kiryandong و عزم خود برای توانمندسازی آنها در مسیر خوداشتغالی و بالا بردن استاندارد زندگی استقبال کردند.

خانم الیگوما به ویژه از ذینفعان خواست تا از ابزارهای دریافتی به نفع خود و برای توسعه جوامع خود استفاده بهینه کنند.

خانم اولیگوما گفت: «ابزارهای توانمندسازی که امروز ارائه کرده‌اید برای این نسل از جوانان کارساز خواهد بود، زیرا ما قبلاً آنها را آموزش داده‌ایم و آنها می‌دانند چگونه از ابزارهایی که شما ارائه کرده‌اید استفاده کنند.»

موگانگا گفت: “خوشحالیم که شما اینجا هستید تا این ابزارهای توانمند را ارائه دهید و امیدوارم که آنها در زندگی و درآمد این جوانان تغییر ایجاد کنند.”

او همچنین برای اتحاد میان جناح های مختلف NRM دعا کرد تا برای پیروزی در انتخابات عمومی 2026 متحد بمانند.

“اجازه دهید ما در خانه خود دعوا نکنیم، اگر کسی نزد شما آمد، از آنها استقبال کنید، چه از دبیرخانه PLU یا NRM یا هر جناح دیگری، از آنها استقبال کنید زیرا ما یکی هستیم.

در همین رویداد، NRM از بیش از 50 عضو پلتفرم وحدت ملی که به حزب ملی حاکم جدا شده‌اند، استقبال می‌کند و SPA Namelo به همراه رهبران منطقه NRM و هماهنگ‌کنندگان ONC به گرمی از آنها استقبال می‌کند.

ریچارد اوچیرو، رئیس تیم زردها که جوانان را برای فرار به NRM بسیج کرد، گفت که تازه مسلمان‌ها خانه مناسبی را انتخاب کرده‌اند.

این رویداد با اجرای هیجان‌انگیز رپر و نوازنده اوگاندایی Gravity Omutujju به پایان رسید و بعدا Bazzukulu از یک وعده غذایی مجلل که توسط تیم ONC در آن منطقه ترتیب داده شده بود، لذت برد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید