سلام بانک اوگاندا به عنوان بهترین بانک جدید اسلامی در جوایز جهانی IFN انتخاب شد


کامپالا – سلام بانک اوگاندا، ارائه‌دهنده خدمات مالی منطبق با شریعت، به عنوان بهترین بانک جدید اسلامی در سال 2023 در جوایز معتبر جهانی اخبار مالی اسلامی (IFN) 2024 انتخاب شد.

این جایزه جهانی افتخار تعهد بانک به ارائه راه حل های مالی نوآورانه و مبتنی بر شریعت مبتنی بر شریعت و همچنین سهم قابل توجه آن در رشد و توسعه صنعت مالی اسلامی در اوگاندا است.
برندگان در مراسم اهدای جوایز جهانی در *آدرس اسکای ویو هتل* در دبی در روز پنجشنبه 25 آوریل معرفی و تاجگذاری کردند.
رئیس سلام بانک اوگاندا آقای ابراهیم ام. عبدراحمان و مدیر اجرایی آقای مایکل مانده جوایز را از طرف بانک دریافت کردند.
آقای عبدالرحمن گفت این بانک که با نفوذ زیادی وارد بازار اوگاندا شده است، متعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات بانکداری اسلامی در تمام زمینه های عملیاتی خود است.
از طرف گروه سلام، هیئت مدیره، مدیریت و کارکنان سلام بانک اوگاندا، به IFN به خاطر انجام خوب کارش تبریک می گویم. ما بسیار خوشحالیم و از همه کسانی که در نظرسنجی IFN به ما رای دادند تشکر می کنیم.
“به عنوان یک بانک، هدف ما ایجاد انقلابی در بازار بانکداری در اوگاندا و فراتر از آن است.
آسمان حد است. »

جوایز IFN به طور گسترده به عنوان یکی از معتبرترین جوایز در صنعت مالی اسلامی جهانی شناخته می شود و دریافت این جایزه نشان دهنده حضور قوی سلام بانک اوگاندا در بازار اوگاندا و تعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان خود است. این جایزه همچنین از تلاش‌های بانک در ارتقای شمول مالی و ارائه راه‌حل‌های مالی مطابق با شریعت برای افراد، مشاغل، دولت‌ها و شرکت‌ها در اوگاندا تقدیر می‌کند.

سلام بانک اوگاندا در سپتامبر گذشته به عنوان اولین موسسه مالی اسلامی کشور پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی اوگاندا شروع به فعالیت کرد و مجموعه ای از محصولات و خدمات مطابق با شریعت از جمله حساب های پس انداز، تامین مالی مسکن، تامین مالی دارایی، امور مالی شخصی و امور مالی تجاری را ارائه کرد. .
رئیس جمهور یووری موسوینی ریاست افتتاحیه ملی بانک را در 27 مارس 2024 با حضور هزاران اوگاندایی بر عهده داشت.
تعهد این بانک به نوآوری و خدمات مشتریان، آن را قادر ساخته است تا حضوری قوی در صنعت بانکداری اوگاندا ایجاد کند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کند.
آقای مانده، مدیر عامل شرکت در این مراسم گفت که این قدردانی گواهی بر فداکاری جمعی و تعهد تزلزل ناپذیر همه افراد مرتبط با شرکت Salaam Bank Limited، اوگاندا است.
او گفت: “از رهبری محترم ما گرفته تا کارمندان سخت کوش ما، هر یک از اعضا تخصص، سخت کوشی و رفتار اخلاقی خود را برای رساندن ما به این قله دستاورد مشارکت داده اند.”
سفر ما با یک چشم انداز برای تعریف مجدد بانکداری در اوگاندا برای خدمت به جامعه ما با تمایز و هدف آغاز شد. امروز که ما این جایزه معتبر را دریافت می‌کنیم، با به رسمیت شناختن همتایان خود تشویق می‌شویم و عزم خود را برای ادامه نوآوری، رشد و غنی‌سازی زندگی افرادی که به آنها خدمت می‌کنیم، تقویت می‌شویم.»

آقای مانده مجدداً تأکید کرد که سلام بانک محدود اوگاندا تلاش می‌کند تا چراغ راه‌حل‌های مالی مطابق با شریعت باشد که برای برآوردن نیازها و خواسته‌های جوامعی که به آنها خدمت می‌کنند و در عین حال اصول مالی اسلامی را حفظ می‌کند.

وی افزود: «در حالی که این شناخت مهم را جشن می گیریم، بیایید مسئولیت هایی را که داریم به یاد بیاوریم – مسئولیت رهبری با صداقت، توانمندسازی از طریق شفافیت و ارتقای جوامع خود از طریق ابتکارات تأثیرگذار.

این بانک که یکی از زیرمجموعه های گروه سلام مستقر در جیبوتی است، گام های مهمی در ارائه محصولات مالی مطابق با شریعت برای جمعیت عمدتا مسلمان اوگاندا برداشته است.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید