رئیس مجلس در جمع نمایندگان: نظارت بر تخصیص 93 میلیارد عرض برای راه های بخشداری


رئیس پارلمان آنیتا آمانگ از تخصیص حدود 93 میلیارد کرون به بخش ها، شهرها و شهرداری های سراسر کشور خبر داده است که آخرین پرداختی از صندوق جاده اوگاندا برای سال مالی جاری است.

در این تفکیک، هر یک از 135 منطقه، 11 شهر و 41 شهرداری، 500 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

از بین معاونین نیز نظارت بر استفاده از اعتبارات محول شده است. او در پیام خود به مجلس نمایندگان در آغاز جلسه عمومی در روز چهارشنبه 24 آوریل 2024 گفت: “امیدوارم شما به حوزه های انتخابیه خود بروید و صندوق ها را کنترل کنید.”

رئیس دولت شلاق، محترم. دنیس هامسون اوبوآ این انتشار را تایید کرد که به گفته او در بحبوحه شکایات در مورد وضعیت اکثر جاده های دسترسی صورت می گیرد.

فرانسیس مویجوکیه، نماینده مجلس نمایندگان (FDC، شهرستان بوچویجو) نسبت به استفاده از این بودجه برای نگهداری تجهیزات جاده ای منطقه هشدار داد و گفت که این بودجه بودجه اختصاص داده شده برای کارهای جاده ای بسیار مورد نیاز را “می خورد”.

رئیس مجلس همچنین در سخنانی گزارش خبری مبنی بر انتشار اتهامات غیرمستند علیه مجلس و نمایندگان به ویژه در خصوص ادامه روند منطقی‌سازی را محکوم کرد.

«نمایندگان برای رای دهندگان خود، برای مردم قانون وضع می کنند. هیچ کس رشوه نگرفت… چطور می توانی به کل خانه رشوه بدهی؟ آنها می خواستند به چه چیزی برسند؟ آیا می خواهند مردم از مجلس متنفر باشند؟» او گفت.

برخی از رسانه ها گزارش هایی مبنی بر تخلفات احتمالی نمایندگان مجلس را منتشر کردند که رئیس مجلس گفت که هیچ پیوند خاصی ندارد، اما همچنان یک تیتر هشداردهنده تولید می کند که می تواند اعتبار نمایندگان را خدشه دار کند.

او خواستار پوشش منصفانه و حرفه ای مجلس در مطبوعات شد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید