دکتر ساموئل اولدو می گوید بهترین هدیه ای که اوگانداها می توانند به ژنرال موهوزی بدهند، میهن پرستی و فداکاری است.


پیام های AS برای تبریک به ژنرال Muhuzi Kainerugaba ادامه دارد. رئیس نیروهای دفاعی اوگاندا (CDF)، یکی از پیروان او از منطقه فرعی لانگا، دکتر ساموئل اولدو اودونگو، از مردم اوگاندا خواسته است که از روح میهن پرستی و فداکاری که توسط پسر اول نشان داده شده است، الگوبرداری کنند.

ساموئل اولدو اودونگو می‌گوید: «… باشد که این روز پر از شادی، عشق و خوش‌بینی باشد، زیرا ما از فداکاری و خدمت فداکارانه، خستگی‌ناپذیر شما به بشریت که الهام‌بخش بسیاری از ما بوده است، قدردانی می‌کنیم.

دکتر ساموئل اولدو اودونگا در پیام خود از ژنرال Muhuzi Kainerugaba که با عشق به ژنرال MK شناخته می شود، به عنوان یک افسر نظامی مؤدب، قهرمان واقعی و با بصیرت تمجید می کند که امنیت و شادی دیگران را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده است.

او می‌گوید میلیون‌ها نفر از اوگاندایی‌ها، از پیر و جوان، از جمله مردمی از دیگر کشورهای آفریقای شرقی و فراتر از آن، فروتنی ژنرال MK را تحسین می‌کنند که او را به یک نام آشنا تبدیل کرد.

او در پیام خود گفت: «…ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما برای تمام کارهایی که انجام داده‌اید و به انجامشان ادامه می‌دهید، همیشه در اولویت قرار دادن دیگران، دوست داشتن کشورتان اوگاندا و پان آفریقایی بودن… تشکر کنیم».

دکتر ساموئل اولدو اودونگا، که بخشی از رهبر نسل جوان است، که به سمت معاون رئیس ملی NRM که در حال حاضر توسط سیاستمدار کهنه کار ال حاجی موسی کیگونگو بر عهده دارد، چشم دوخته است، از اوگاندایی ها می خواهد که از منفی بافی دوری کنند.

او از فساد و رشوه‌دهی به عنوان یکی از شرارت‌هایی یاد می‌کند که ارائه خدمات را تضعیف می‌کنند، با این حال دولت NRM به سرمایه‌گذاری میلیاردها پول در همه بخش‌ها برای بهبود استانداردهای زندگی ادامه می‌دهد.

دکتر ساموئل اولدو اودونگو با اشاره به اصلاحات اخیر اتحادیه میهنی اوگاندا (PLU) به رهبری ژنرال MK، می گوید که این گروه غیرسیاسی در یک دوره بسیار کوتاه موفقیت بزرگی را به ثبت رسانده است.

چه چیزی میخواهید بدانید:

بر اساس اطلاعات موجود، MK که اکنون از او به عنوان “رهبر یک نسل” یاد می شود، در 24 آوریل 1974 در دارالسلام، تانزانیا متولد شد، جایی که پدرش، یووری کاگوتا موسوینی، در میان تبعیدیانی بود که در حال توطئه بودند. سرنگونی رژیم مرگبار ایدی امین.

او همچنین رئیس PLU است.

دکتر ساموئل اولدو اودونگو یک جراح حرفه ای است که کارشناسی ارشد پزشکی خود را در جراحی از دانشگاه بین المللی کامپالا (KIU) اخذ کرده است.

دکتر ساموئل اولدا که توسط همکارانش در بخش بهداشت جایی که زمانی رئیس انجمن پزشکی اوگاندا (UMA) بود، به عنوان یک علاقه‌مند درخشان و شیوا NRM توصیف می‌شود، در بسیاری از دوره‌های آموزشی بهداشتی در آفریقا و فراتر از آن شرکت کرده است.

دکتر ساموئل اولدو-اودونگا زمانی که گروهی از پزشکان را به زانو درآورد و از رئیس جمهور یووری موسوینی خواست تا برای ریاست جمهوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده سال 2026 نامزد شود، جنجال برانگیخت.

طومار شفاهی که دکتر ساموئل اولدو اودونگو را به عنوان «زانوگذار ارشد اوگاندا» به ارمغان آورد، در 3 دسامبر 2022 در جریان سمپوزیوم میهنی جوانان NRM در Kolola Independence Grounds ارائه شد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید