آموسینگا مومبره رئیس جمهور موسوینی را به خاطر جوانی ماهرش ستایش می کند


پادشاه (Omusinga) پادشاهی Ruwenzururu، اعلیحضرت چارلز وسلی مومبره، رئیس جمهور Yoweri Kaguta Museveni را به دلیل تجهیز جوانان در جوامع به مهارت های حرفه ای برای مبارزه با بیکاری ستوده است.

من از جناب رئیس جمهور یووری کاگوتا موسوینی برای این ابتکار تشکر می کنم. جوانان ما از این نهاد استفاده کردند و خواهند کرد. این مرکز مهارت بدون تبعیض تحصیلی دانشجو می پذیرد. من صمیمانه از جناب عالی دعا می کنم که این مرکز مهارت را گسترش دهد تا همزمان فراگیران بیشتری را در خود جای دهد.» اوموسینگا مومبره گفت.

اعلیحضرت مومبر به همراه همسرش والاحضرت سلطنتی نیاباگول اگنس ایتونگو آسیماوه، این سخنان را امروز در مراسم فارغ التحصیلی که در منطقه صنعتی ریاست جمهوری روونزوری، موبوکو، منطقه کاسه برگزار شد، بیان کردند.

در مجموع 466 دانش آموز از پایه های دوم (235) و سوم (231) دوره های آموزشی حرفه ای خود را در هفت (7) رشته حرفه ای قابل اشتغال به پایان رساندند. خیاطی و طراحی، آرایشگری و میکاپ، کار ساختمانی، نجاری و نازک کاری، جوشکاری و فلزکاری، نانوایی و قنادی و چرم (کفش سازی).

صمیمانه ترین تبریکات من به هر یک از شما که تسلط خود را در این مرکز استادی ریاست جمهوری تکمیل کردید. امروز نه تنها برای شما، بلکه برای جامعه ما و کل ملت ما لحظه مهمی است. در حالی که این موسسه را ترک می کنید و به دنیا می روید، باشد که همچنان به یادگیری، رشد و ایجاد تفاوت در هر کجا که زندگی شما را می اندازد ادامه دهید.

آینده روشن است و من کاملاً مطمئن هستم که شما هر کجا که بروید درخشان خواهید بود.

“حضور امروز شما در اینجا گواه این است که آموزش در واقع کلید باز کردن فرصت های بی حد و حصر و شکل دادن به آینده ای روشن است. سفری که در پیش گرفته اید پر از چالش ها، فداکاری ها و لحظات شک و تردید بوده است. اما به لطف پشتکار، فداکاری و سخت کوشی، شما بر تمام موانعی که بر سر راه شما قرار داشت غلبه کردید.»

اوموسینگا از حمایت و راهنمایی بی حد و حصر ارائه شده توسط تسهیلات، کارکنان و معلمان مرکز تسلط ریاست جمهوری قدردانی کرد و از تلاش های خستگی ناپذیر و تعهد آنها برای رشد و توسعه جوانان تحت مراقبت آنها تشکر کرد. وی از فارغ التحصیلان خواست تا ارزش های صداقت، پشتکار و پایداری را به نمایش بگذارند.

هنگامی که پیچیدگی‌های زندگی را طی می‌کنید و برای رسیدن به اهدافتان کار می‌کنید، این فضائل به عنوان قطب‌نمای شما خواهد بود. من شما را تشویق می کنم که از هر فرصتی که برایتان پیش می آید با اشتیاق و اشتیاق استفاده کنید. در آرزوهای خود جسور باشید، جرات رویاهای بزرگ داشته باشید و هرگز از چالش ها دوری نکنید. به یاد داشته باشید که راه موفقیت همیشه هموار نیست، اما کسانی که در برابر ناملایمات استقامت می کنند در نهایت برنده می شوند.

وزیر دولت برای ICT، مسئول رهبری ملی، محترم. گادفری کابیانگا بالوکو مراسم فارغ التحصیلی را به عنوان مراسمی توصیف کرد که مأموریت تاریخی پادشاهی رونزورورو، مشابه جنبش مقاومت ملی (NRM) را برآورده می کند.

«اعلیحضرت، این بچه ها امیدشان را از دست داده اند. برخی از آنها هرگز به مدرسه نرفتند. رئیس جمهور موسوینی همه آنها را گرد هم آورده است تا اطمینان حاصل کند که دانش پیدا کردن کار یا استخدام خود را دارند.”

وزیر همچنین از ناظر مجلس نمایندگان، خانم جین بارکجه، به دلیل مدیریت خوب وی بر بودجه های مجلس نمایندگان، به ویژه آنهایی که برای مراکز توسعه مهارت در نظر گرفته شده است، قدردانی کرد.

«از این صندوق به خوبی استفاده شده است و فرزندان ما هر سال واجد شرایط تر می شوند. خانم ناظر ایالتی مجلس نمایندگان، لطفاً قدردانی ما را از اعلیحضرت رئیس جمهور موسوینی به خاطر عمل به وعده خود و بازگرداندن امید به فرزندان روونزورورو برسانید.» وزیر کابیانگا افزود.

به گفته ناظر مجلس نمایندگان، خانم جین باریکیه، رئیس جمهور موسوینی تصمیم گرفت پروژه هاب های صنعتی را به عنوان یک مداخله اقتصادی آغاز کند تا از جمله موارد دیگر، ایجاد شغل برای جوانان، ایجاد شغل به جای جویندگان کار، کاهش جرایم شهری باشد. و درآمد خانوار را بهبود بخشد. .

هدف دیگر این بود که شکاف بین بیکاران و شاغلان در مزایای اقتصادی کاهش یابد.

رئیس کمیته مدیریت مرکز منطقه ای که همچنین کمیسر ناحیه (RDC) در کاسه است، آقای جوئل والوسیمبی از رئیس جمهور موسوینی به خاطر رهبری رویایی او در یافتن راه حل هایی مانند مراکز مهارتی که مشکل بیکاری را در اوگاندا حل کرده اند، ستایش کرد.

آقای Masereka Gerald، یکی از دانشجویانی که شهادت داد، به مهمانان گفت که اگر مرکز آموزش حرفه ای ریاست جمهوری نبود که به او مهارت داده بود، آرزوی دیرینه او برای مهندس شدن محقق نمی شد.

“البته من بدون هیچ چیز به اینجا آمدم و هیچکس نبودم، اما پس از 6 ماه آموزش در ساخت و ساز، اکنون نام من به مهندس مازرک جرالد تغییر کرده است. به لطف مهارتم، اکنون می توانم از خودم حمایت کنم و برای والدینم شکر بخرم. من اینجا هستم تا از رئیس جمهور او برای این فرصت رایگان تشکر کنم.

مرکز منطقه صنعتی Ruwenzori در موبوکو، منطقه کاسه یکی از 19 مرکزی است که در سراسر کشور برای تجهیز سالانه بیش از 12000 جوان به عنوان بخشی از طرح آموزش جوانان رئیس جمهور برای معرفی آنها به اقتصاد نقدی ساخته شده است.

به دانش آموزان گواهینامه سطح یک حرفه ای اوگاندا از اداره آموزش صنعتی (DIT) اعطا می شود که معادل گواهی آموزش اوگاندا است و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

در این مراسم مقامات کاخ ایالتی، مقامات پادشاهی روونزورورو، روسای منطقه، پرسنل امنیتی و والدین حضور داشتند.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید