بانک سهام 110 دانشجو را در برنامه Equity Leaders می پذیرد


Equity Bank اوگاندا 110 دانش آموز با نتایج بالا را در گواهینامه ملی آموزش اوگاندا 2023 برای برنامه Equity Leaders خود انتخاب کرده است. به این ترتیب تعداد کل دانش آموزان این برنامه به 333 نفر می رسد.

این برنامه که اکنون در مرحله 3 استrd هدف همگروه توسعه و الهام بخشیدن به رهبران جوان از طریق دسترسی به آموزش و همچنین آموزش و آموزش حرفه ای است. همچنین شامل یک دوره کارآموزی با حقوق قبل از دانشگاه و یک برنامه مشاوره کالج است.

ذینفعان منتخب روز یکشنبه برای یک برنامه مقدماتی یک هفته ای به دانشگاه کتاب مقدس آفریقا در لوبوف وارد شدند. دوره مقدماتی این فرصت را به دانش پژوهان می دهد تا با رهبران صنایع مختلف، از جمله مدیریت بانک سهام، در موضوعاتی مانند توسعه شخصی، مشارکت جامعه، رشد حرفه ای و مراقبت تعامل داشته باشند.

برنامه Equity Leaders با هدف توانمندسازی دانش پژوهان با استعداد تحصیلی است. همراهان که بر اساس اجرای برجسته خود انتخاب شده بودند، برای این برنامه ابراز اشتیاق کردند. به قول نلسون ماندلا، “آموزش قوی ترین سلاحی است که می توان برای تغییر جهان از آن استفاده کرد.”

این اردوی آموزشی صبح امروز دوشنبه توسط آنتونی کیتوکا، مدیر عامل بانک، به طور رسمی افتتاح شد، وی با استقبال 110 دانش آموز در بخش بانکداری و مربیگری، سخنان حکیمانه ای را با دانش آموزان در میان گذاشت.

او همچنین ارزش‌های اصلی را که بانک سهام را تعریف می‌کند، از جمله صداقت، کار تیمی و احترام، که به‌عنوان پایه‌ای عمل می‌کنند که رهبران آینده بر اساس آن ساخته می‌شوند، برجسته کرد.

این برنامه که توسط بنیاد گروه سهام (EGF) در سال 1998 تأسیس شد، با هدف پرورش دانشمندانی با مهارت های رهبری برجسته در میان جوانان است. این برنامه همچنین به دنبال ایجاد جامعه ای از رهبران پویا و تحول آفرین است که با یکدیگر در سراسر مرزها و در سراسر بخش ها برای پیشبرد رشد اقتصادی پایدار و ایجاد تأثیر اجتماعی و پیشرفت در قاره آفریقا همکاری خواهند کرد.

دانشگاه های شریک Equity Group شامل دانشگاه های Ivy League، از جمله پنسیلوانیا، ییل، هاروارد، پرینستون، کرنل، براون و کلمبیا است.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید