رئیس جمهور موسوینی در سوگ رئیس انجمن پرورش دهندگان بوساگی، حاجا اومبوکا ابوباکر


رئیس جمهور یووری کاگوتا موسوینی، رئیس انجمن پرورش دهندگان بوساگی، هاجا اومبوکا ابوباکر را در پی درگذشت نابهنگام وی سوگواری کرد.

به نمایندگی آقای گلوم ریچارد بالین، رئیس منطقه ای RDC/RCC Busoga، رئیس جمهور موسوینی از صمیم قلب تسلیت گفت تمام خانواده NRM و برادری بوسوگا، به ویژه پرورش دهندگان، به دلیل از دست دادن یک رئیس و یک رهبر خوب.

“رهبری NRM نیز از چنین ضایعه بزرگی متأسف است زیرا مرحوم حاج امبوکا ابوبکر نه تنها در امور اعتلای مالی مردم بلکه در سیاست نیز بسیجی خوب، قابل اعتماد و قابل اعتماد بود. وی در پیام خود به تاریخ 18 آوریل 2024 گفت: چنین رهبرانی همیشه مورد احترام هستند و چنین میراثی باید مورد تقلید جوانان و کسانی باشد که او رهبری می کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد که کشور برای یک بار هم که شده حاج امبوک را از دست داده است زمانی که آنها به کمک او در مسائل مربوط به ایجاد رفاه در میان مردم منطقه بوساگا نیاز داشتند.

او همچنین نقش رهبر فقید را در ترویج کار تیمی، گفتگو و مهار تظاهرات بین کشاورزان ستود و گفت که NRM به خاطر سهم بزرگش مدیون او خواهد بود.

والدین نقش مهمی در مراقبت از رفاه خانواده خود دارند و آنها ستون فقراتی هستند که خانواده ها را قوی و دست نخورده نگه می دارند. از خداوند متعال خواستاریم که خانواده محترم ایشان را برای مقابله با این درد و غم و اندوه مورد عنایت خود قرار دهد.خداوند متعال روح مرحوم حاجی امبوک ابوبکر را در آرامش ابدی قرار دهد.

رئیس جمهور موسوینی همچنین از ترتیبات تشییع جنازه حاجا امبوک با اهدای 10 میلیون شیون به صورت نقدی حمایت کرد.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید