حمایت کریس سونونو از ترامپ در میان جنجال 6 ژانویه


کریس سونونوکریس سونونو

کریس سونونو، فرماندار نیوهمپشایر، علیرغم اعتراف به نقش ترامپ در قیام کنگره 6 ژانویه 2021، حمایت خود از رئیس جمهور سابق ترامپ را تکرار کرد. سونونو در طی مصاحبه ای در برنامه این هفته شبکه ABC با جرج استفانوپولوس مجری برنامه وارد بحث شد و از حمایت خود از ترامپ دفاع کرد و در عین حال اقدامات او را که منجر به حمله شد محکوم کرد.

کریس سونونو از ترامپ حمایت می کند

سونونو اظهارات قبلی خود را تکرار کرد که “لفاظی ها و اقدامات ترامپ به شورش دامن زد.” او بر مخالفت خود با انکار نتایج انتخابات 2020 توسط ترامپ تأکید کرد، اما گفت که حمایت او از تمایل دولت جمهوری خواه نشات می گیرد که حقوق ایالت ها و افراد را در اولویت قرار می دهد.

سونونو با بیان تمرکز خود بر انتخاب جمهوری خواهان به جای شخص ترامپ، تصریح کرد که حمایت او به دستور کار حزب، از جمله ارتقای خودمختاری ایالتی و آزادی های شخصی، گسترش می یابد.

اگرچه سونونو قبلا از نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان حمایت کرده و از ترامپ انتقاد کرده است، او بر اهمیت حمایت از بلیت جمهوری خواهان در انتخابات آتی تاکید کرد.

استفانوپولوس بر سونونو فشار آورد که آیا مجدداً رئیس‌جمهوری را که در این قیام شرکت کرده بود انتخاب کند یا خیر، که سونونو با تأکید بر احساسات گسترده‌تر عمومی و تمایل به تغییر سیاسی در سراسر کشور پاسخ داد.

سونونو با تایید حمایت خود از حزب جمهوری خواه، بر اهمیت رویکرد واحد حزبی در تضمین پیروزی در تمام سطوح حکومت تاکید کرد.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید