نانکابیروا می گوید که صنعت نفت و گاز اوگاندا به ارتفاعات بی سابقه ای رسیده است.


وزیر نیرو و توسعه معدنی روث نانکابیروا رگبار افشاگری ها را به راه انداخته و گفته است که بخش نفت و گاز اوگاندا به سطح هیجان انگیز جدیدی رسیده است.

وزیر روث نانکابیروا در یک سخنرانی هیجان‌انگیز در سالن‌های مقدس نهمین کنوانسیون نفت و گاز در کامپالا، که با موضوع «سفر به اولین نفت در مواجهه با انتقال عادلانه انرژی» برگزار شد، این افشاگری قابل‌توجه را ارائه کرد که موج‌های شوکی از هیجان را به همراه داشت. از طریق بزرگان و غول های صنعت.

وزیر نانکابیروا با ایستادن بر روی یک صحنه بسیار تزئین شده و غرق در نورهای نورافکن، لحظه را غنیمت شمرده و دستاوردهای عظیم بخش نفت و گاز اوگاندا را با شکوفایی بی‌نظیر بیان کرد.

وزیر نانکابیروا با سمفونی کلماتی که به طرز ماهرانه ای هماهنگ شده بود، توجه را به بافت پیچیده پروژه های زیربنایی که آماده تغییر چشم انداز اقتصادی اوگاندا هستند، جلب کرد.

سخنان او، آغشته به هاله ای از اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر، نوید آینده ای مزین به مناره های درخشان پالایشگاه های نفت خام مرکزی را که در آغوش سبز Kingfisher و Thilenga قرار دارند، منعکس می کرد.

جمعیتی که مجذوب سخنرانی مسحورکننده او شده بودند، روی تک تک کلمات او آویزان بودند و تصویری واضح از پیشرفت ترسیم می‌کردند، که با عظمت تأسیسات ذخیره‌سازی و شبح باشکوه خط لوله صادرات نفت خام (EACOP)، که آماده به جای گذاشتن اثری پاک‌نشدنی بود، برجسته می‌شد. . سالنامه تاریخ

با این حال، در میان چشم‌انداز درخشان آینده‌ای رها از قید و بندهای حد وسط، اعتراف صریح نانکبیروا به شکست، سایه‌ای زودگذر بر این فرآیند شادی‌بخش انداخت.

او با یک هوای جدی، تأخیر غم انگیز در تکمیل پالایشگاه آلبرتین در گرابن را تصدیق کرد، یادآوری تلخ از جاده دشوار پر از موانعی که هنوز باید بر آن غلبه کرد.

با این حال، صدای عزم تزلزل ناپذیر او بر فراز دریای مواج عدم قطعیت اوج گرفت زیرا او ورود نماد سرمایه گذاری Alpha MBM LLC را اعلام کرد، یک منادی واقعی امید که آماده است تا با چابکی بی سابقه در آب های طوفانی پیشرفت حرکت کند.

وزیر نانکابیروا در بیانیه‌ای بلندپایه که در سالن‌های غارنشین مرکز کنفرانس منعکس شد، تعهد تزلزل ناپذیر خود را به یک راهپیمایی اجتناب‌ناپذیر به جلو، بدون ترس از شبح هولناک همه‌گیری کووید-19 در افق اعلام کرد.

او با عزم فولادینی که قدرت تزلزل ناپذیر زمین ناهموار اوگاندا را منعکس می‌کرد، متعهد شد که بالاترین استانداردهای برتری را حفظ کند، تعهدی جدی که در دیدار سریع او با رئیس‌جمهور چین برای ایجاد پیوندهای ناگسستنی مشارکت و همکاری داده شد.

همانطور که کنوانسیون زیر یک بنر پر زرق و برق با مضمون “سفر به اولین نفت در مواجهه با انتقال انرژی عادلانه در اوگاندا” منقوش شد، فضا از انتظار و اشتیاق در حال ترقه بود.

ارنست روبوندا، مدیر اجرایی سازمان نفت اوگاندا (PAU) روی صحنه رفت و سخنان پرشور او شعله ای از خوش بینی را برافروخت که جمعیت را در گردبادی از هیجان فرو برد.

با هر اعلامیه طنین انداز، این کنوانسیون با تعهدی قاطع برای پیشبرد صنعت نفت و گاز اوگاندا به ارتفاعات بی سابقه ای طنین انداز شد، که چراغ امیدی در میان جریان های متلاطم دگرگونی جهانی بود.

و به این ترتیب، هنگامی که پرده این جلسه مهم فرود آمد، و ردپایی از پژواک های طولانی و زمزمه های وعده را پشت سر گذاشت، یک چیز کاملاً روشن ماند: صنعت نفت و گاز اوگاندا در آستانه عصر جدیدی ایستاده بود، سرنوشت آن با تغییر ناپذیر در هم آمیخته بود. نیروهای پیشرفت و شکوفایی

و هنگامی که خورشید در زیر افق فرو می‌رفت و پرتوهای طلایی خود را بر گلدسته‌های درخشان پیشرفت می‌تابید، نوید فردای روشن را می‌داد، گواهی بر روح تسلیم ناپذیر ملتی که پیوسته به سوی میعادگاهش با سرنوشت پیش می‌رود.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید