NWSC در صدر فهرست نهایی جایزه معتبر SDG6 Champion قرار دارد


لندن – شرکت ملی تامین و بهداشت آب (NWSC) در صدر فهرست نهایی جایزه برای دستیابی به هدف ششم توسعه پایدار در اجلاس جهانی آب در لندن، بریتانیا قرار گرفت.

جایزه قهرمان SDG6 سازمان هایی را که کمک های قابل توجه و برنامه های بلندپروازانه ای در دستور کار توسعه پایدار 2030 انجام داده اند، از جمله SDG 6: آب پاک و بهداشت قدردانی می کند.

NWSC اوگاندا تنها شرکت آفریقایی بود که در فهرست نهایی این جایزه معتبر قرار گرفت.

نشست سه روزه جهانی آب که از دوشنبه 15 آوریل تا چهارشنبه 17 آوریل 2024 در Sofitel London Heathrow در لندن برگزار می شود، با موضوع “امنیت برای یک سیاره در حال تغییر” برگزار می شود. تغییرات، COVID-19 و بحران هزینه زندگی.

این اجلاس، رویداد سالانه برتر بخش آب، که به دلیل برنامه‌ریزی پیشرفته و تمرکز بالای رهبران آب شهرت دارد، با حضور حداکثر 300 عضو گروه رهبران آب، از جمله مدیران عامل شرکت از بیش از 30 کشور، برگزار می‌شود.

شبکه همتا به همتا شامل بلندپروازترین مدیران اجرایی آب از بزرگترین شهرهای جهان است تا راه‌حل‌هایی برای چالش‌های خدماتی ارائه دهند، مشارکت با مؤسسات مالی را تسهیل کنند و نقشه‌های راه برای موفقیت ایجاد کنند.

برنامه استراتژی NWSC بهترین طرح جامع از بین 30 شرکت خدماتی بود که نقشه راه خود را ارائه کردند که در آن استراتژی‌های تحول برای تحقق وعده‌هایشان مشخص شده بود.

شرکت اوگاندا ابتدا همراه با سه شرکت دیگر از جمله سازمان آب پنوم پن (کامبوج)، کنسرسیوم آب ایندا (مالزی) و سانپار (برزیل) در فهرست نهایی قرار گرفت.

در میان چیزهای دیگر، طرح NWSC به دلیل ویژگی های نوآورانه و جاه طلبانه آن، از جمله انگیزه استراتژیک، بودجه و استراتژی های اصلاح عملکرد مورد ستایش قرار گرفته است.

حوزه‌های دیگر شامل مشارکت مردم و استراتژی‌هایی برای پایداری محیطی و اجتماعی است.

نام ابزار امتیاز نهایی

1. NWSC (بریتانیا)
2. کنسرسیوم آب ایندا (IWK) (مالزی) 587
3. شرکت بهداشتی Parana (Sanepar) (برزیل). 584
4. اداره تامین آب پنوم پن (کامبوج). 572
5. Aguas Nuevas (شیلی) 567
6. SADM (مکزیک) 564
7. SEDAPAL (پرو) 560
8. شرکت آب ساحل عاج (SODECI) (ساحل عاج) 559
9. شرکت سهامی تامین آب Thua Thien Hue (ویتنام) 557
20. شرکت آب غنا محدود (غنا) 538
11. سازمان ملی قنات و فاضلاب (ANDA) (السالوادور) 534
12. آژانس آبرسانی و فاضلاب فیصل آباد (پاکستان) 520
13. منطقه آبی – کلمبو (فیلیپین) 519
14. آب کیسومو (کنیا) 511
15. آبهای منطقه جنوبی (موزامبیک) 478

با حمایت دولت اوگاندا از طریق وزارت منابع آب و محیط زیست، وزارت دارایی، شرکای توسعه و سایر ذینفعان، NWSC متعهد به آب پاک و بهداشت برای همه اوگانداها است.

آیا داستانی در جامعه خود دارید یا نظری برای به اشتراک گذاشتن با ما دارید: به ما ایمیل بزنید editorial@watchdoguganda.com



Source link

دیدگاهتان را بنویسید