مرگ خودخواسته بارسلونا: درس هایی از شکست PSG


بارسلونابارسلونا

رویاهای بارسلونا در لیگ قهرمانان زمانی که آنها در مجموع 6-4 توسط پاری سن ژرمن شکست خوردند، تا حد زیادی با هزینه خود، بر باد رفت. بازی زمانی که رونالد آرائوخو در نیمه اول از زمین اخراج شد و بارسلونا ده نفره باقی ماند، تغییری دراماتیک داشت. علیرغم برتری 1-0 در شب، پاری سن ژرمن از آسیب پذیری بارسلونا استفاده کرد و یک بازگشت قابل توجه را رقم زد.

عثمان دمبله که زمانی بازیکن بارسلونا بود، درست قبل از نیمه تمام با گل تساوی به تیم سابقش بازگشت. خطاهای دفاعی بارسلونا به احیای پاری سن ژرمن دامن زد، زیرا ویتینیو و کیلیان امباپه از اشتباهات دفاعی استفاده کردند و کنترل امتیاز را به دست گرفتند.

رویاهای شکسته بارسلونا

در حالی که بارسلونا می‌تواند سقوط خود را به کمبود نیروی انسانی نسبت دهد، نقص‌های تاکتیکی و شکنندگی دفاعی آن‌ها نیز به همان اندازه مسئول بود. مدیر Javi Hernandez درخواست تجدید نظر در مورد تصمیم داور داد اما اعتراف کرد که تیم نتوانسته است خود را با شرایط سخت وفق دهد.

علیرغم افزایش دیرهنگام، بارسلونا نتوانست بر برتری پی اس جی غلبه کند و این نشان دهنده پایان رقابت های اروپایی آنها بود. این شکست، مبارزات اخیر بارسلونا در اروپا را تقویت می کند و بر تسلط PSG به عنوان یک قدرت اروپایی تاکید می کند.

با نگاهی به آینده، بارسلونا در لالیگا با یک نبرد سخت روبرو است و امیدهای نقره ای آنها در حال محو شدن است. این شکست یادآور چالش های پیش رو برای بارسلونا است زیرا آنها به دنبال بازیابی شکوه سابق خود هستند.



Source link

دیدگاهتان را بنویسید