نحوه گوش دادن به پادکست چگونه در دانمارک زندگی کنیم


پادکست How to Live in Denmark بر روی پلتفرم های مختلف موجود است و در هر کجا که انتخاب کنید آن را دانلود کنید 100% رایگان است.

واقعیت ناشناخته: این وب سایت در ابتدا به عنوان رونوشت پادکست چگونه در دانمارک زندگی کنیم، که از سال 2013 در حال پخش است، شروع به کار کرد.

رونوشت ها آنقدر محبوب شدند که در کتابی با عنوان چگونه در دانمارک زندگی کنیم گردآوری شد و سپس مبنایی برای مجموعه رویدادهای من شد، چگونه در دانمارک زندگی کنیم، که در سراسر دانمارک و بین المللی ارائه می کنم.

وقتی متوجه شدم که پادکست‌ها و پست‌های وبلاگ در مورد کار در دانمارک مفیدتر به نظر می‌رسند، آنها را در کتاب دیگری با عنوان How to Work in Denmark گردآوری کردم، که به عنوان یک ارائه زنده نیز در دسترس است، چگونه در دانمارک کار کنیم.

اما اگر فقط بخواهید به پادکست گوش دهید چه؟

علاوه بر این، افراد زیادی در مورد آهنگ موضوعی که هر قسمت از پادکست را باز می کند، نظر داده اند. این سرود ملی دانمارک “Der er et yndigt land” است (یک سرزمین زیبا وجود دارد)، ساخته شده به شکل سرف پانک توسط یک نوازنده آزاد.

یک شنونده بین المللی به من گفت که در مسابقه ای با حضور تیم ملی فوتبال دانمارک در ورزشگاه پارکن در کپنهاگ شرکت کرده است – و از شنیدن شروع مسابقه با آهنگ موضوعی از پادکست چگونه در دانمارک زندگی کنیم بسیار متعجب شد!

.

کتاب های کی زاندر ملیش

کتاب‌های Kay درباره دانمارک را در Amazon، Saxo، Google Books، Apple Books، Barnes & Noble Nook یا از طریق فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.



دیدگاهتان را بنویسید