از تور صوتی هلسینگور “چگونه در دانمارک زندگی کنیم” شرکت کنید.


بازدید از دانمارک؟ از تور صوتی جدید و سرگرم‌کننده ما در هلسینگور، که به «السینور» نیز معروف است، بروید، جایی که تراژدی بزرگ شکسپیر هملت در آن اتفاق می‌افتد.

این تور با همکاری VoiceMap Audio Tours ایجاد شده است، این یک تور مجهز به GPS است، بنابراین می توانید گوشی خود را کنار بگذارید و روی مناظر و صداهای این شهر افسانه ای قرون وسطایی تمرکز کنید، در حالی که من داستان های سرگرم کننده را برای شما تعریف می کنم.

🏰 در دیوارهای قلعه کرونبورگ، جایی که صحنه های افتتاحیه هملت در آن رخ می دهد، قدم بزنید و در مورد پادشاه سازنده و عروس ۱۴ ساله اش بشنوید.

✝️ خیابان‌های هلسینگور قرون وسطایی را کاوش کنید و از یک صومعه مذهبی آرام قرن پانزدهمی که زمانی برای نگهداری اسب‌های گردشگران استفاده می‌شد، بازدید کنید.

🚢 کارخانه های کشتی سازی را ببینید که در آن کشتی های غول پیکر اقیانوس پیما ساخته شده اند و از بازار بزرگ غذای خیابانی در یکی از سوله های قدیمی کارخانه کشتی سازی لذت ببرید.

🧜‍♀️ و با The Male Little Mermaid، نسخه ۲۰۱۲ نماد مشهورتر زن آشنا شوید. این یک حسگر در یکی از چشمان خود دارد، بنابراین هر از گاهی برای شما پلک می‌زند.

اینجا را بررسی کنید: https://voicemap.me/tour/helsingor/helsingor-old-town-walking-tour-hamlet-s-castle-and-the-little-merman

(اگر در حال حاضر در دانمارک نیستید، می توانید به صورت مجازی از این تور استفاده کنید.)

سایر جاذبه های هلسینگور

همچنین اگر یک روز کامل در هلسینگور دارید، می‌توانم موزه دریایی M/S را توصیه کنم. اگرچه در طول این تور صوتی دو ساعته از کنار آن عبور می کنید، اما این تور شما را به داخل نمی برد.

این موزه که توسط معمار مشهور دانمارکی Bjarke Ingels طراحی شده است، یک موزه معاصر هیجان انگیز و رنگارنگ است، حتی اگر فکر نمی کنید به کشتی اهمیت می دهید.

این موزه نمایشگاه های جذابی در مورد تاریخ و هنر خالکوبی، زنانی که از ملوانان در داخل و خارج از کشور حمایت می کردند و تجارت برده دانمارکی ارائه می دهد.

خرید قدیمی

اگر به لباس‌های قدیمی یا عتیقه‌جات علاقه دارید، می‌توانم توصیه کنم برای بازدید از بسیاری از مغازه‌های خیریه هلسینگور وقت بگذارید.

اگرچه هلسینگور یک شهر طبقه کارگر است، اما به «کمربند ویسکی»، ثروتمندترین منطقه دانمارک، کاملاً نزدیک است. افراد ثروتمند معمولا هدایای بزرگی دارند.

خرید قدیمی

در نهایت، Helsingør یک نقطه شروع عالی برای بازدید از سوئد است. یک کشتی عمومی در ایستگاه قطار هلسینگور وجود دارد که شما را در عرض 20 دقیقه به آنجا می رساند.

شما در شهر هلسینگبورگ سوئد فرود خواهید آمد – نامی مشابه اما حال و هوای بسیار متفاوت. همچنین دارای یک هتل کوچک بزرگ است که از یک صندوق بانکی قدیمی ساخته شده است.

به زاندر ملیش

کی زاندر ملیش نویسنده و سخنران اصلی فرهنگ اسکاندیناوی است. او یک آمریکایی است که در کپنهاگ دانمارک زندگی می کند.



دیدگاهتان را بنویسید