عاشقانه در دانمارک


من در سخنرانی‌هایم در مورد اینکه چگونه مردم وقتی برای کار به دانمارک می‌آیند، فرهنگ کاری خود را با خود همراه می‌کنند، اما فرهنگ دوستیابی خود را نیز می‌آورند.

روشی که انتظار دارید با یک شریک بالقوه ملاقات کنید، معاشقه کنید، نشان دهید که جدی هستید، رابطه را به سطح بالاتری ببرید، اینها انتظاراتی هستند که از فرهنگ بومی خود با خود به دانمارک می آورید.

وقتی به اینجا رسیدید، دانمارکی هایی را خواهید دید که انتظارات بسیار متفاوتی دارند.

عاشقانه در دانمارک

دانمارک در حال حاضر در تلاش است تا متخصصان جوان را وادار کند تا مهارت های خود را به دانمارک بیاورند و بسیاری از آنها در هنگام ورود مجرد هستند.

اگر بخواهند با کسی ملاقات کنند و با کسی ملاقات نکنند، و اگر می خواهند یک رابطه جدی و خانواده داشته باشند اما نمی توانند شروع کنند، اغلب به خانه می روند.

بنابراین، به نام توسعه اقتصادی، در اینجا نکات من برای عاشقانه در دانمارک است.

دنبال شوهر

ابتدا کمی به کناری – ممکن است از خود بپرسید که آیا من شخص مناسبی هستم که در این مورد مشاوره می دهم. من الان نه دوست دختر دارم نه شوهری برای این موضوع.

به هر حال، به نظر می رسد بسیاری از مردم در تعجب هستند که شوهر من کیست. اگر من را در گوگل جستجو کنید، متن پیشگویانه بعد از نام من است…شوهر کی زاندر ملیش. ظاهرا مردم به دنبال این هستند.

#metoo ضربه سختی به دانمارک زد

اما من از برنامه‌های دوستیابی مختلف استفاده می‌کنم، که یکی از دو روش اصلی ملاقات مردم در دانمارک این روزها است – دیگری حلقه‌های دوستانه است، که به عنوان یک بین‌المللی ممکن است مدتی طول بکشد تا وارد آن شوید.

مردم در محل کار همدیگر را ملاقات کردند، اما #metoo در دانمارک اثر بزرگی بر جای گذاشت. او رهبران تجاری مرد و زن و رهبران سیاسی را که نمی توانستند دست خود را از کار یا مهمانی های بعد از کار دور نگه دارند، سرنگون کرد.

بنابراین این روزها مردم در اطراف همکاران خود بسیار محتاط تر هستند.

پوست زیاد و غواصی

در برنامه‌های دوست‌یابی، معمولاً برای نشان دادن بهترین جنبه‌های خود در آنجا هستید – اما برخلاف برخی از فرهنگ‌های دوستیابی دیگر، در دانمارک مردم ثروت، ماشین، ساعت یا شغل قدرتمند خود را نشان نمی‌دهند.

آنها سعی می کنند نشان دهند که بامزه و زمینی هستند و می توانند به خودشان بخندند.

من تعداد زیادی از نسخه دانمارکی جستجوی وضعیت را می بینم که زمان آزاد و فرصتی برای سفر به مکان های عجیب و غریب و انجام ورزش های شدید است – تصاویر زیادی از موج سواری و غواصی.

من همچنین پوست های زیادی می بینم که از آنجایی که در رده بالای 40 سال ظاهر می شوم همیشه چیزی نیست که بخواهم ببینم.

مرز بین رابطه جنسی و عشق به درستی تعریف نشده است

اما این بخش دشوار در مورد قرار ملاقات اینجاست، زیرا مرز بین رابطه جنسی و عاشقانه در دانمارک به خوبی مشخص نیست.

برخی از شرکا می خواهند بلافاصله رابطه جنسی داشته باشند و سپس تصمیم می گیرند که آیا علاقه مند به شناخت عاطفی یکدیگر هستند یا خیر.

هیچ انگی مانند برخی فرهنگ‌ها وجود ندارد – اما اگر فردی حساس هستید که واقعاً فقط به دنبال عشق می‌گردید، ممکن است برای شما خشن باشد.

“گران ترین” یک اصطلاح انعطاف پذیر است

یکی از چیزهایی که در مورد زبان دانمارکی برای من جالب است، انعطاف پذیری کلمه است دوست دخترنسخه دانمارکی “دوست پسر” یا “دوست دختر”، که مستقیما به “عزیزترین” ترجمه می شود.

مال شما دوست دختر می تواند هم جنس یا از جنس مخالف باشد. ممکن است سه هفته یا سی سال است که یکدیگر را می شناسید.

اما اگر کسی مال شماست دوست دختر، این بدان معناست که شما با شخص دیگری قرار نمی گذارید. شما اغلب می شنوید که دانمارکی ها در مورد زمانی صحبت می کنند دوست شدکه زمانی است که به صورت تک همسری به یکدیگر اختصاص داده اند.

اگر بخواهید می توانید پیش بروید و در یک مقطع زمانی ازدواج کنید. بسیاری از مردم دانمارک این کار را انجام می دهند.

شما مطمئناً می توانید بدون ازدواج یک خانه بخرید و بچه دار شوید – دولت دانمارک حتی هزینه درمان ناباروری شما را پرداخت می کند. دانمارکی ها تفاوت زیادی بین الزام آور نمی بینند دوست دختر و داشتن مراسم عروسی

اولین قرار دانمارکی

اما – بازگشت به ابتدا. شما فردی را یا در برنامه ها یا از طریق یک باشگاه اجتماعی یا مدرسه خود ملاقات کردید.

برای اولین قرار، لازم نیست چیزی بخرید تا آنها را تحت تاثیر قرار دهید. گل، شعر، یک رستوران شیک – این باعث می شود یک دانمارکی احساس ناراحتی کند. تعارف باعث ناراحتی آنها می شود.

به خارجی ها می گویم که اولین قرار در دانمارک همیشه می تواند یک قدم زدن در طبیعت و یک فنجان قهوه باشد. یا در صورت تمایل آبجو.

هر چه هست، گوشی خود را خاموش کنید، توجه کامل خود را به طرف مقابل بدهید و صحبت کنید. در دانمارک، زمان، به ویژه اوقات فراغت، با ارزش ترین چیزی است که هر کسی می تواند به دیگران ارائه دهد.

اگر زن یا مردی با لباس پوشیدن وقت خود را با شما سپری می کنند، معمولاً صادقانه در تلاش هستند تا بفهمند که آیا چیزی مشترک دارید یا خیر.

نقش های جنسیتی تعریف نشده است

فقط یک یادداشت، در تاریخ ها استاندارد است که هر فرد هزینه قهوه یا آبجو یا حتی شام خود را بپردازد. این بدان معنا نیست که تاریخ بد پیش می رود.

می‌دانم که در برخی فرهنگ‌های قرار ملاقات، زن از مرد انتظار دارد که برای چیزهایی پول بپردازد، به او احساس یک شاهزاده خانم را بدهد، شاید برای قرار ملاقات برنامه‌ریزی کند و رستوران را انتخاب کند، درها را باز کند، صندلی‌ها را بکشد، و به طور کلی رهبری را بر عهده بگیرد.

دانمارک مانند بسیاری از فرهنگ های دیگر این نقش های جنسیتی ثابت را ندارد. به همین دلیل است که طبق گزارش OECD، مردان دانمارکی بیشتر از مردان در هر کشور ثروتمند دیگری ساعات بیشتری را صرف کارهای خانه می کنند.

این فقدان نقش به این معنی است که شما اساساً می توانید رابطه دوستی خود را هر طور که می خواهید تعریف کنید.

هر چند وقت یکبار همدیگر را می بینید، چه با هم زندگی می کنید و مهمتر از همه چقدر با خانواده شریک زندگی خود وقت می گذرانید. اگر شریکی را انتخاب می کنید که خانواده اش به محل زندگی شما نزدیک است، انتظار داشته باشید که زمان زیادی را در رویدادهای خانوادگی صرف کنید.

رویدادهای خانوادگی

این رویدادهای خانوادگی معمولاً وعده های غذایی طولانی هستند که در میزهای طولانی تزئین شده با پرچم دانمارک زیادی خورده می شوند. شما احتمالاً در یک طرف کنار شریک زندگی خود خواهید نشست، اما از طرف دیگر عمو هنریک مزاحم، شاید روبروی مادربزرگ بنته، و از شما انتظار می رود چندین ساعت آنجا بنشینید و سرگرم شوید.

اگر دانمارکی صحبت می کنید این کار کمی آسان تر است. در غیر این صورت، بسته به سن و سطح تحصیلات همتایان میز خود، کمی انگلیسی شکسته یا لبخند زیادی خواهید داشت، سر تکان می‌دهید و اشاره می‌کنید.

خبر خوب این است که معمولاً در پایان کیک وجود دارد.

به هر حال اگر هستی دوست دخترشما عضوی از خانواده هستید و معمولاً انتظار می رود که در چندین مورد از این رویدادها شرکت کنید.

PDA زیاد نیست

عاشقانه در دانمارک قوانین زیادی ندارد. نمایش عمومی محبت چندانی وجود ندارد، شاید کمی دست گرفتن و نگاه‌های لطیف، مگر اینکه مست باشید. در غیر این صورت، نگرش کلی این است – هی، خوشحالم که الان با هم خوشحال هستید یه اتاق بگیر. این امر هم در مورد روابط همجنس و هم در رابطه با جنس مخالف صدق می کند.

وقتی بالاخره دانمارکی خود را پیدا کردید دوست دختر می تواند یک رابطه فوق العاده باشد. برابری، شفافیت، اعتماد. اما عاشقانه در دانمارک دشوار است. ممکن است چند مانع ناخوشایند در تلاش برای رسیدن به آنجا وجود داشته باشد.

———
دو مورد از پربازدیدترین پست‌های این وب‌سایت مربوط به سال 2014 است، دوستیابی با زنان دانمارکی: راهنمای خارجی و آشنایی با یک دانمارکی: راهنمای یک خارجی. می توانید ببینید که در 10 سال گذشته چگونه چیزها تغییر کرده اند – و تغییر نکرده اند.



دیدگاهتان را بنویسید